Brokketråd

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

odder skrev:En hel uges ferie starter i dag. Jeg GIDER ikke!

say What?!
weisz

Indlæg af weisz »

work a ho lic
music is my DRUG, my dealer is a DJ... I Guess That makes a dealer ? ;)
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Elsker mit job. Jeg ved også, at jeg starter ud med at være på arbejde mandag, da jeg lige skal have nogle tilladelser fra øverste chef. Bliver hårdt, når jeg har set NFL hele natten, men skidt pyt :)

Men for at det passer ind, så vil jeg gerne brokke mig over prisen på løbetøj. Selvom jeg sparede 45 % i snit på delene jeg købte i dag.
wernermeyer

Indlæg af wernermeyer »

Hehe.. Havde lige et par feriedage tilbage, så tog fri mandag, og dagen efter superbowl. Så behøver jeg ikke bekymre mig om at være træt på arbejde i hvert fald.. NFL skal jo ses :D

Og så vil jeg gerne brokke mig over at både Chelski og Man Tud var pisse heldige i dag.. :evil:

/wernermeyer
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

3dotz skrev:Kom til at slå forbi Boogie på DR her til eftermiddag, da en eller anden wanna-be-Natasja står og synger noget med, at hun uddeler flade og Joe ikke får noget punani.

Dertil en musikvideo, der ligner noget som selv en ZX Spectrum kunne lave bedre.

Hvorfor fan**n er der ikke nogen, der sørger for at den slags lort ikke kommer på tv. Tænk hvis jeg havde skruet højt op. Jeg havde fået blødende trommehinder og måtte indlægges tre uger på psykiatrisk hospital, hvis lydstyrken havde været højere.

...
Det nummer er så forfærdeligt og pisse irriterende..!!!
Jeg får seriøst lyst til at destruere alt omkring mig når jeg hører det.

Hun er så øretæveindbydende belastende at høre på!

Ahh... så kom jeg også lige af med lidt galde..! :) :wink:
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Men det er vel næppe mere elendigt end det boogie normalt sender.
Og så er det da kun en forbedring hvis der spiller små skæve, nye tiltag, frem for det samme RnB helvede fra starterne og emo lort fra tyskland og uk.
Silian^

Indlæg af Silian^ »

DjMail skrev:Men det er vel næppe mere elendigt end det boogie normalt sender.
Og så er det da kun en forbedring hvis der spiller små skæve, nye tiltag, frem for det samme RnB helvede fra starterne og emo lort fra tyskland og uk.
*
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Min læge har konstateret, at jeg har kold lungebetændelse.

Så jeg kommer ikke ud og køre tog de næste par dage.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Brúgte over en time på at køre 75 tusindedele af et sekund af min tid på Tsuzuba-banen i Forza Motorsport 2. Det lykkedes ikke.

Så nu skal jeg i gang igen i dag. Godt jeg er syg.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Når undeboen synes, at det er fedt, at spille temasange fra gamle tegneserier til klokken 4 om morgenen på hverdage... (meget højt mens de 17 mennesker synger med (uden at være enige om hvilken sang de skal synge..)

Suk, jeg er ved at blive for gammel til Nørrebro :/
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
wernermeyer

Indlæg af wernermeyer »

Bubbibjørn skulle vel ikke være en af dem? :D
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Blev vækket her til morgen kl. halv 8 af 10 udrykningskøretøjer...... Der var brand på nabokollegiet, så deres sirener + blink var rigeligt til at vække mig. Dog havde jeg ikke fri idag, så skulle op dog først kl. 9...
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

DSB magen til amatør drevet gøgler firma kan kun findes hos TDC og Post Danmark.

Der var sne på sporet, frost i skinnerne, fejl på sporskiftet.. luk nu røven, fix problemet og kør det fucking tog!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Hehe Fairground, jeg bliver sur bare jeg ser de tre bogstaver sat sammen i den rækkefølge.
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

I forbindelse med at min lejlighed skulle renoveres skulle jeg bo midlertidligt et andet sted.

Idag var der så indbrud i det midlertidlige sted. Heldigvis kunne jeg flytte tilbage idag og havde således allerede flyttet alle mine ting. Så det eneste de fandt var en affaldspose og en gammel støvsuger... Haha det fryder mig!

Min midlertidlige nabo var dog ikke så heldig. Han havde besøg i søndags og torsdags.

Fladskærm, MacBook Air, Ipod Nano var væk.
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Så har 3 nedsat deres Sony Ericsson G900 til sølle 199.- med Boos299!! det var lige den jeg skulle bruge og så til den pris - i stedet havde jeg købt en Sony Ericsson W760i, det var før den var nede i den pris. ARRG!! Jeg må ha' handlet med Forhandlerservice mandag......
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Bliver 18 i dag :)
Zukot
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Zukot »

Har en 20 timers arbejdsdag fredag.. :?
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Har sjældent kedet mig så meget, som jeg gjorde i dag på jobbet. Så jeg gik lidt tidligere. Nu brugte jeg så også hele sidste uge på jobbet, trods min ferie. Så jeg synes det var fair nok at gå 40 minutter tidligere.
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Jeg er SÅ træt af at mit arbejde pr. defination "glemmer" at give mig min korrekte løn. Nu har det stået på i 8 måneder at jeg bliver nød til at have fat i lønningsafdelingen for at få udbetalt det korrekte beløb hvorefter jeg skal vente nogle uger før pengene kommer ind. I mellemtiden får jeg rykkere for ubetalte regninger som så koster mig endnu flere penge hvilket går hen og bliver en ond cirkel hver eneste måned.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Besvar