Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Jeg har tænkt mig at købe en ghettoblaster, men har lidt svært ved at finde den rigtige til en fair pris. Den må gerne ligne denne lidt: http://www.23.cl/ghetto_blaster.jpg
Er de stadig til at få fat i? Kan nemlig ikke finde noget sted hvor de sælger dem lignende..
Der er masser af ghettoblastere i "den blå avis" og "gul og gratis"
PS.
De fleste af de gamle ghettoblastere - var til bånd. CDér kom først senere. Men f.eks den sidste jeg linkede til - har da aux indgang, så man kan sættes en cd eller mp3 afspiller til.
Men den her - det er da lige noget - hvis man går efter 80ér looket.
Kender en som ligger inde med en lige præcis magen til den du linker til.
Det er en rimelig gammel original en - den bruger 12 store batterier (fik han lige fortalt mig ) og så er der selvfølgelig et strøm stik også.
Den tager kun bånd og så er der selvfølgelig radio. Der er mikrofon indgang i den så det er muligt for dig at købe et kabel så du lige kan smide iPod i
- Ellers kan du gøre som jeg engang selv gjorde, hvilket var at fræse lidt i den ene båndoptager og så kunne min iPod ligge i det ene deck og så kunne der sidde et bånd i det andet - det var så et bånd med en ledning i som gik over i min iPod...
Hvis du skal ud og finde en brugt, kan jeg kun anbefale denne Hitachi 3D varmt!
Den spiller simpelthen FANTASTISK.
Ufatteligt at man på det tidspunkt kunne få så meget lyd ud af et plastic kabinet...
Den er nok bare en smule svær at finde - men er altså her på e-bay
Men ellers kan du jo lave din egen boombox, med lidt fingersnilde, og en table pc - tjek denne ud...
- kunne godt overveje det som vinter projekt næste år
Plys - det nye kuld skrev:Hvis du skal ud og finde en brugt, kan jeg kun anbefale denne Hitachi 3D varmt!
Den spiller simpelthen FANTASTISK.
Ufatteligt at man på det tidspunkt kunne få så meget lyd ud af et plastic kabinet...
Den er nok bare en smule svær at finde - men er altså her på e-bay
Men ellers kan du jo lave din egen boombox, med lidt fingersnilde, og en table pc - tjek denne ud...
- kunne godt overveje det som vinter projekt næste år
Plys - det nye kuld skrev:Men ellers kan du jo lave din egen boombox, med lidt fingersnilde, og en table pc - tjek denne ud...
- kunne godt overveje det som vinter projekt næste år :D