Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Rapidshare er mit vedkommende desværre rigtig meget brugt.
Grunden til 'desværre' er, at jeg simpelthen ikke rigtig kan hente noget derfra.
Jeg har tidligere brugt det hvor det virkede fint, men nu henter jeg helt ekstremt langsomt fra Rapidshare, og faktisk går downloaden 9/10 gange i stå eller også udløber den åbenbart og jeg får ikke hentet alt ned.
Jeg har forsøgt på både min egen og mine forældres computer, og det er samme problem på dem begge.
Jeg kan ikke rigtig komme med yderligere forklaring på problemet, andet end det går så ekstremt langsomt, går som oftest i stå eller downloaden 'expires'.
Har du prøvet på mange forskellige tider af døgnet? De stiller ofte deres gratis kunder bagerst i køen, men nogen gange sent om natten, kan man som gratiskunde snildt hente med 200-300 kb/sek :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Som eksempel:
Jeg forsøgte mig med DWR's/Lindens 'Low On It' i dag omkring 14.00, og den stoppede ved 5% og hentede ifølge informationerne med 8 Kb/sek. - Den kom i øvrigt aldrig videre.
Har heller ikke selv en acount, men uanset hvilkke tid på døgnet så henter jeg da med 100-250 kb/s og går aldrig i stå.
Men sjov nok så har jeg nogenæunde
samme problem med zippyshare som "Masch" har med Rappidshare
men går kun i stå 3 ud af 10 gange men henter altid med rigtig lav
hastighed ca 20 KB/S + -
Ja jeg har heller ikke fortrudt at have købt min premium bruger - købte et år for nogle af 400 kr. - den udløber desværre til august, men skal da have opdateret den, hehe.
Jeg brugte paypal - ta'r ikke lang tid at oprette. Et par dage så vidt jeg husker.
Men du skal i hvert fald bruge de der officielle resellers - har læst om et par fyre der har haft problemer med de "uofficielle"/fake-sider.