Jeg er gået hen og blevet MEGET vild med minimal ! MEEN ligesom som så meget andet god musik, så er der jo nogle klassikere imellem, så ville lige høre folket om hvilke numre i rykker på, og hvilke numre der "evergreens"
- tak på forhånd
weisz
Koen Groeneveld - Go Around (Koen's Privium Mix) <-- Det er fandme et nummer der gør en del for mig og min kolde weekend bajer !
music is my DRUG, my dealer is a DJ... I Guess That makes a dealer ?
Jeg er gået hen og blevet MEGET vild med minimal ! MEEN ligesom som så meget andet god musik, så er der jo nogle klassikere imellem, så ville lige høre folket om hvilke numre i rykker på, og hvilke numre der "evergreens"
- tak på forhånd
weisz
Koen Groeneveld - Go Around (Koen's Privium Mix) <-- Det er fandme et nummer der gør en del for mig og min kolde weekend bajer !
Det nummer vil jeg kategorisere som Techno.
Men skal jeg nævne nogle klassikere så er der f.eks.:
kan komme med flere forslag når jeg engang er hjemme.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Hvis jeg er hyret til at spille minimal techno, så tror jeg squ bookeren kigger hvis der kommer Koen på
enig, men så kunne jeg også bare have været mere specifik med min trådnavngivelse nu skrev jeg kun "minimal" ikke nogen deciderert sub-genre på, derfor er der åbent for det hele =0) bare det har noget med minimal-familien at gøre, så kan man altid sortere ud i det
music is my DRUG, my dealer is a DJ... I Guess That makes a dealer ?
Jeg hører ikke selv så meget minimal, men ved da at min lillebror er helt pjattet med Ricardo Villalobos og Luciano m.fl. De kunne nok være værd at tjekke ud.
Det skal jeg da sige videre til ham Hvis der er nogle i Københavnsområdet, der vil se, hvor fornuftig han i virkeligheden er, kan jeg da lige gøre lidt reklame for et event på Culture Box på fredag, hvor han skal spille lidt som en del af Release All Stars Crew: