Hjælp til optagning af lyd i Audition

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
nco
Site Admin
Kontakt:

Hjælp til optagning af lyd i Audition

Indlæg af nco »

Der var engang en herinde, som havde skrevet en kort guide til hvordan du optog lyd fra Windows i Adobe Audition. Kort fortalt, er det 20 sekunders lyd i en video jeg bare skal have gemt som MP3 eller noget. Men jeg kan ikke lige huske hvordan det er man sætter sin Audition op til at optage internt i Windows.

Der var vist også en guide engang her inde, men den har jeg ikke lige kunne finde.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Hmm har ikke haft åbnet audition siden jeg installerede det, men du skal vel blot huske at ændre din lydindstillinger, så de under "record" står til wave og ikke evt. plug-in.
Zivago

Indlæg af Zivago »

Du behøver ikke bruge Audition til at optage 20 sekunder

Læs guiden "ripning af lyd", som ligger på forsiden af Hard / software - forummet...........

http://www.chartattack.dk/viewtopic.php?t=19135

Men det er nu let at nok at bruge audition. Du skal bare sætte din recording mixer, til at optage den lyde du hører. ( Hvad knappen hedder i mixeren - afhænger af hvad lydkort du har og hvilken software der bruges ).

Zivago
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Pinligt! Den overså jeg.

Jeg er ny her inde .. (eller noget!)
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde