Rune RK vs. Alla Som Inte Dansar
Redaktør: Moderators
Rune RK vs. Alla Som Inte Dansar
Tid til en lille bootleg bedømmelse!
Tracks brugt:
Ufo Yepha - Stille og Roligt Knald Paa (Rune RK Remix Instrumental)
Maskinen - Alla Som Inte Dansar (Acapella)
Link:
http://www.speedyshare.com/877661133.html
Det er short edit, har lavet den i 'club mix' også, så den er mere mixable.
Kvaliteten er med vilje, da det ikke skal 'spredes' før jeg er helt tilfreds, skriv hvis du vil ha' den i proper quality!
Fyr noget feedback!
Tracks brugt:
Ufo Yepha - Stille og Roligt Knald Paa (Rune RK Remix Instrumental)
Maskinen - Alla Som Inte Dansar (Acapella)
Link:
http://www.speedyshare.com/877661133.html
Det er short edit, har lavet den i 'club mix' også, så den er mere mixable.
Kvaliteten er med vilje, da det ikke skal 'spredes' før jeg er helt tilfreds, skriv hvis du vil ha' den i proper quality!
Fyr noget feedback!
Tænkte nok den kom, men ja det er jeg.
Hvis du gad holde dig til topic, ville jeg sætte pris på det
Hvis du gad holde dig til topic, ville jeg sætte pris på det
CEO at SPECIFIC RADIO - hands-up, house, electro, top40
Mail: una at specific dot dk | Website: www.specific.dk
Ja, det er lidt som at tørre sig i røven før man skider. 
Til alle de mistroiske haters derude:

Ay ay sir! 
Først lidt offtopic (Undskylder)
Men tænker over hvorfor du har mod til at poste et bootleg op herind (Folk er jo nok lidt skeptis over for dine mix)
Men det havde nok været bedre hvis det var du havde forsvaret dig herinde i med hensyn til de forskellige topic om dig herinde.
tænker på følgene.
http://www.chartattack.dk/viewtopic.php ... highlight=
http://chartattack.dk/viewtopic.php?t=26410
http://chartattack.dk/viewtopic.php?t=24822
--------------------------------
Til topic.
Syntes til tider mixet er rodet og kedeligt. og ja så er kvalitete ringte :S
Gider ikke gå i detaljer, det er der andre herinde der er meget bedre til.
Men kan godt li du har lagt det lyric hvor der bliver sagt "Dj una" det er vel for at understrege det ikke er sstjålet.
Men tænker over hvorfor du har mod til at poste et bootleg op herind (Folk er jo nok lidt skeptis over for dine mix)
Men det havde nok været bedre hvis det var du havde forsvaret dig herinde i med hensyn til de forskellige topic om dig herinde.
tænker på følgene.
http://www.chartattack.dk/viewtopic.php ... highlight=
http://chartattack.dk/viewtopic.php?t=26410
http://chartattack.dk/viewtopic.php?t=24822
--------------------------------
Til topic.
Syntes til tider mixet er rodet og kedeligt. og ja så er kvalitete ringte :S
Gider ikke gå i detaljer, det er der andre herinde der er meget bedre til.
Men kan godt li du har lagt det lyric hvor der bliver sagt "Dj una" det er vel for at understrege det ikke er sstjålet.
Celebrate Your Life With House
Det er ikke ret svært at parre Alla Som Inte Dansar med et electrotrack, da det i forvejen er rap over electromusik, så man behøver egentlig ikke tænke på toner - kun på takter mm.
Det lyder udover det til at være lidt offbeat ved 1:20
Så 1/5 for kreativiteten/nytænkningen
Og 3/5 for det tekniske - da det teknisk set er udmærket, men simpelthen bare ikke må være offbeat diverse steder, når bootlegget er så simpelt.
Det lyder udover det til at være lidt offbeat ved 1:20
Så 1/5 for kreativiteten/nytænkningen
Og 3/5 for det tekniske - da det teknisk set er udmærket, men simpelthen bare ikke må være offbeat diverse steder, når bootlegget er så simpelt.
BØH
@ goafreak:
True nok, og ja den er lidt off-beat, personligt syntes jeg bare der giver Maskinen en helt ny synth
True nok, og ja den er lidt off-beat, personligt syntes jeg bare der giver Maskinen en helt ny synth
Jeg stemmer i med goafreak.
Teknisk set er det ikke forfærdeligt, men offbeat vokal på et 4/4-takts er selvfølgelig no-go.
Derudover, så er Maskinen jo så gennemkneppet alle steder det sidste års tid, at det for mig er det en meget uinteresserant vokal at bruge, da alle andre allerede har været der og lavet en milliard bootlegs med den.
Derudover, så er nytænkningen ikke stor i det... Det er iorden at sample lidt, flytte rundt på vokaler, så det ikke bare er "en lang sample" som et 3 minutter langt non-vocal stykke i et megamix, hvor man så bare lige har samplet en vokal over.
EDIT:
Iøvrigt, så velkommen på boardet, selvom det jo er noget tid siden, du oprettede dig.
Jeg er iøvrigt stadigt bannet i jeres chat og NeBa fik min mail, men svarede mig aldrig.
Teknisk set er det ikke forfærdeligt, men offbeat vokal på et 4/4-takts er selvfølgelig no-go.
Derudover, så er Maskinen jo så gennemkneppet alle steder det sidste års tid, at det for mig er det en meget uinteresserant vokal at bruge, da alle andre allerede har været der og lavet en milliard bootlegs med den.
Derudover, så er nytænkningen ikke stor i det... Det er iorden at sample lidt, flytte rundt på vokaler, så det ikke bare er "en lang sample" som et 3 minutter langt non-vocal stykke i et megamix, hvor man så bare lige har samplet en vokal over.
EDIT:
Iøvrigt, så velkommen på boardet, selvom det jo er noget tid siden, du oprettede dig.
Jeg er iøvrigt stadigt bannet i jeres chat og NeBa fik min mail, men svarede mig aldrig.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Hehe det giver alligevel en ny synth...... hahaha
Det kunne vel ikke tænkes at det er fordi du har gang i et andet nummer, og derved nok næppe rammer præcis den samme synth
Anyway rune´s mix er lort, originalen er federe og maskinen er pis - så ergo, er det et ret nederen bootleg, men det jo kun bedømt ud fra musiksmag og ikke teknik.
teknikken er vel ok, har ikke hørt mixet ordentligt.
Det kunne vel ikke tænkes at det er fordi du har gang i et andet nummer, og derved nok næppe rammer præcis den samme synth
Anyway rune´s mix er lort, originalen er federe og maskinen er pis - så ergo, er det et ret nederen bootleg, men det jo kun bedømt ud fra musiksmag og ikke teknik.
teknikken er vel ok, har ikke hørt mixet ordentligt.
hmm
Nu har jeg lige brugt en halv time på at læse tråden om DWR's SANG igennem. (Er ny på boardet) Og jeg må indrømme, alt min respekt for DJ UNA, er røget.
Jeg var sågar med i en såkaldt "fan klub" for DJ UNA på facebook, fordi jeg DENGANG syntes at det bootleg var så overdrevet fedt og tænkte at den gut må have en virkelig stor karrier foran sig.
Så viser det sig at du ikke er andet end en forpulet lille tyv!! Jeg vil, om jeg så fik flere penge for det, ikke engang lytte til det lort du har lavet her. Jeg håber af hele mit hjerte at din radio går neden om og hjem og du til næste nytår for sprunget samtlige fingre af, således du aldrig kommer til at kunne bruge en computer igen.
Når det så er sagt, så må den person der er admin herinde godt udelukke mig fra dette site pga. dårlige opførsel, jeg fik sagt hvad jeg ville sige, det hjalp lidt, men jeg er stadig meget skuffet.
Jeg var sågar med i en såkaldt "fan klub" for DJ UNA på facebook, fordi jeg DENGANG syntes at det bootleg var så overdrevet fedt og tænkte at den gut må have en virkelig stor karrier foran sig.
Så viser det sig at du ikke er andet end en forpulet lille tyv!! Jeg vil, om jeg så fik flere penge for det, ikke engang lytte til det lort du har lavet her. Jeg håber af hele mit hjerte at din radio går neden om og hjem og du til næste nytår for sprunget samtlige fingre af, således du aldrig kommer til at kunne bruge en computer igen.
Når det så er sagt, så må den person der er admin herinde godt udelukke mig fra dette site pga. dårlige opførsel, jeg fik sagt hvad jeg ville sige, det hjalp lidt, men jeg er stadig meget skuffet.
Altid dejligt med en kærligheds erklæring. 
Du har genvundet lidt respekt hos mig, at tage så grove behandlinger så pænt, og derpå blot vende den anden kind til det hele.DJ UNA skrev:Altid dejligt med en kærligheds erklæring. :D
Allerede da du lagde dit eget materiale tilgængeligt på en side, der i den grad er i mod dig - det kræver squ lidt boller.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.