[06-06-09] Tiesto i Forum

Herunder hører snak om koncerter, musikarrangementer og events. Holder du et arrangement, eller kender du til et arrangement som andre skal høre om, så post det i dette area.

Redaktør: Moderators

dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Jeg har også en køber der er klar til at aftage en billet, såfremt nogen ikke kan komme.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Brugeravatar
raffay

Indlæg af raffay »

dwr skrev:Jeg har også en køber der er klar til at aftage en billet, såfremt nogen ikke kan komme.
HOV HOV DU, jeg kom først! ;)
Skal man skrive noget her?
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Hmmm tror godt det kan gå hen og blive en dyr affære..!

Allerede nu har jeg fået 5 byd på min billet fra bekendte uden selv at have sat den til salg.. tror sidste byd var omkring 900,- og der er stadig fire måneder til selve koncertern.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Brugeravatar
raffay

Indlæg af raffay »

Fairground skrev:Hmmm tror godt det kan gå hen og blive en dyr affære..!

Allerede nu har jeg fået 5 byd på min billet fra bekendte uden selv at have sat den til salg.. tror sidste byd var omkring 900,- og der er stadig fire måneder til selve koncertern.
... Men du vil jo klart hellere sælge din billet til et fellow CA member, hvis det skulle være jo ... :)
Brugeravatar
raffay

Indlæg af raffay »

Vel at mærke til indkøbspris ;)
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Det ville jeg fandme ikke - sorry :lol:
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

dwr skrev:Det ville jeg fandme ikke - sorry :lol:
^^

Det er ikke god stil at kræve ekstra penge for een billet, synes jeg.... Men okay hvis folk har lavvande i pengepungen så kan de være tvunget til det, men alligevel så er det et ikke så sympatisk træk.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Tja det er vel bare et spørgsmål om udbud og efterspørgsel.

Altså godt nok er det ulovligt at lave forretning på det, men man kan jo godt tage lidt for sin arbejdsindsats :)
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Hvis prisen kommer højt nok op sælger jeg gerne min. Har alligevel set tiesto en del gange efterhånden. Indtil videre er prisen dog ikke høj nok.

Har absolut ingen moralske skrubler ved det. Den kloge narrer den mindre kloge.. hvis de ville have billetten til normal pris så måtte folk ha' været hurtigere ude og købt i god tid!

Måtte selv betale næsten dobbelt pris for nogle billetter sidste år pga. der blev udsolgt dagen før vi bestilte.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Bestemt ikke... Men situationen var jo nok også en anden, hvis jeg stod og skulle noget andet. Jeg talte om såfremt, at nogen skulle have min plads til eventet.
axci

Indlæg af axci »

Jeg ligger også inde med 2 billetter som jeg ikke har noget i mod at sælge til den rigtige pris...
Men nu må vi se...
NuxZi
Geografisk sted: DK

Indlæg af NuxZi »

Evt folk fra Jylland bare kan tage et smut til Skive Beach Party og se ham? :)

http://www.beachparty.dk
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

der findes en tråd om det samme, i samme område som det her :)
Billede
wernermeyer

Indlæg af wernermeyer »

NuxZi skrev:Evt folk fra Jylland bare kan tage et smut til Skive Beach Party og se ham? :)

http://www.beachparty.dk
Behøver man at være fra Jylland for at tage til BP? Eller er Roskilde også forbeholdt sjællandere?
Brugeravatar
raffay

Indlæg af raffay »

Er der stadig ingen der kan overtales til "give" deres billet(ter) videre?
Brugeravatar
raffay

Indlæg af raffay »

Weekend billet til Tiėsto & Soundscape 09
pt-p.dk to me

date5 April 2009 11:55
subjectWeekend billet til Tiėsto & Soundscape 09

hide details 5 Apr (2 days ago) Reply

Var du en af dem der ikke fik købt billet til Tiësto koncerten den 6 Juni i Forum. Så har du nu chancen for at komme afsted alligevel.

Tirsdag kl 10:00 vil du på billetlugen have muliged for at købe en weekend billet, hvor du får en billet til både Soundscape og Tiësto koncerten dagen efter. Du kan læse mere om Soundscape her : http://soundscape09.dk/

Prisen bliver DDK 995,- hvilket giver dig ialt 14 timers elektronisk musik, og et visuelt show i verdensklasse.

der vil blive sat 500 af disse billeter i salg, så du skal være hurtig.

Med venlig hilsen

PT Production
Brugeravatar
raffay

Indlæg af raffay »

Ja, jeg har ikke mulighed for at deltage til begge koncerter, og efter at have snakket med billetlugen fik jeg at vide at det er 1 billet man køber, der gælder til 2 koncerter.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Det står der vel også ret tydeligt ?
Brugeravatar
raffay

Indlæg af raffay »

DjMail skrev:Det står der vel også ret tydeligt ?
Synes ikke det ligefrem fremgår tydeligt at man får 1 billet til Soundscape og 1 billet til Tiesto. Men altså, jeg ringede og fik bekræftet at der var tale om 1 billet til 2 arrangementer og ikke 2 særskilte billetter til 2 særskilte arrangementer. Dette var også blot til høflig info til dem der måtte have interesse...

---

Er du en af dem der ikke fik købt billet til Tiësto koncerten den 6. Juni i Forum. Så har du nu chancen for at komme afsted alligevel.

Tirsdag kl 10:00 vil du på billetlugen have muliged for at købe en weekend billet, hvor du får en billet til både Soundscape og Tiësto koncerten dagen efter. Du kan læse mere om Soundscape under links.

Prisen bliver DDK 995,- hvilket giver dig ialt 14 timers elektronisk musik, og et visuelt show i verdensklasse.

Begrænset antal billetter i salg. -S-
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Synes nu at den er ret klar. Anyway, et skide godt tilbud til dem som ikke lige fik nosset sig sammen til at købe til tiesto.

Og så kan de se mig til soundscape stå i baren og være en idiot
Besvar