lørdags mix
Redaktør: Moderators
lørdags mix
hyggede mig lidt lørdag etfermiddag med at lave dette mix
http://www.megaupload.com/dk/?d=95KX4B6E
cdj1000mk3 / djm800 samt audiohijack på macbook er brugt
http://www.megaupload.com/dk/?d=95KX4B6E
cdj1000mk3 / djm800 samt audiohijack på macbook er brugt
Hehe det er MEGA svært weisz.
Du skal have et phono til mini jack kabel fra din mixer (du putter phono - ja begge stik - i din record udgang på mixeren) til din pc (her bruger du mini jack stikket til at sætte i din line in på mac'en)
Derud over skal der anvendes et eller andet software, her skrev han jo i sit indlæg - audiohijack - forsøg dig med det.
Anyway skulle du ikke ligne en der arbejder i Fona ?
Tror jeg fik bekræftet et eller andet der
Du skal have et phono til mini jack kabel fra din mixer (du putter phono - ja begge stik - i din record udgang på mixeren) til din pc (her bruger du mini jack stikket til at sætte i din line in på mac'en)
Derud over skal der anvendes et eller andet software, her skrev han jo i sit indlæg - audiohijack - forsøg dig med det.
-
kloojve
- Mejerist steger speedway-montør
- Geografisk sted: spætten fühls rede
- Kontakt:
hehe...DjMail skrev:
Anyways, så syntes jeg for din egen skyld; Sweebz, at du skulle skrive en tracklist.
Det vil gøre det mere interessant for brugerne at vurdere om det er deres stil og evt selv finde ud af hvilke numre de bryder sig om i mixet!
Det er sågar en del af reglerne for Mixarea, så for både vores og din egen skyld, brug da lige 10 min. på at strikke en tracklist sammen.
// kloojve
DjMail skrev:Hehe det er MEGA svært weisz.
Handler ikke med software som Audiojack
Edit.
Og tak for den vildt komplicerede walktrough
music is my DRUG, my dealer is a DJ... I Guess That makes a dealer ? 
Jamen det er jo også kompliceret, så jeg måtte jo nødvendigvis lave gennemgangen kompliceret 
Anyway det er simpelthen så simpelt at optage fra en mixer, du skal kun trække et kabel, åbne dit software, få det til at forstå at du vil optage, det er audiohijack jo skabt til så det er nok ikke svært.
Og så skal du lige holde øje for lydstyrken så du ikke overstyre din optagelse, for så lyder det af tis
Anyway det er simpelthen så simpelt at optage fra en mixer, du skal kun trække et kabel, åbne dit software, få det til at forstå at du vil optage, det er audiohijack jo skabt til så det er nok ikke svært.
Og så skal du lige holde øje for lydstyrken så du ikke overstyre din optagelse, for så lyder det af tis
Ja, dejligt med noget godt grej i stuen, nu skal der bare findes en stabil pult, med passende mål til mit udstyr, meeen kan være jeg venter med at rigge til, indtil at mine bolig-forhold tillader detDjMail skrev:Jamen det er jo også kompliceret, så jeg måtte jo nødvendigvis lave gennemgangen kompliceret
music is my DRUG, my dealer is a DJ... I Guess That makes a dealer ?