Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Er sku ved at forelske mig ! (er ret sikker på det er gengældt!)
OG SÅ SNER DET ! wohoo !
der er ikke noget bedre og som hunkønsvæsen må jeg sige, at jeg synes det er fantastisk at høre, at I også kan være sådan - og at det ikke kun er os, der går rundt of reklamerer med det offentligt. Hatten af for det, weisz
OG SÅ SNER DET ! wohoo !
der er ikke noget bedre og som hunkønsvæsen må jeg sige, at jeg synes det er fantastisk at høre, at I også kan være sådan - og at det ikke kun er os, der går rundt of reklamerer med det offentligt. Hatten af for det, weisz
Har du nogensinde set Weisz? Jeg er sikker på der gemmer sig en trunte bag de udtalelser
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
OG SÅ SNER DET ! wohoo !
Har du nogensinde set Weisz? Jeg er sikker på der gemmer sig en trunte bag de udtalelser
Og nej jeg gider ikke nogen form for til-svining, og ja, det er et Crazy-Daisy, og ja det er pop-musik, og ja og ja og ja :-) Så HAR vi været det igennem :-)
Fedt at se, at alle 6 14-årige trunter rykker med på det rnb helvede.. Fuck en fest...
Ja når man selv ligger hovedet på pletten, så må der altså gerne sparkes :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Heh lidt meget intern CA-humor, Kloojve, Fairground, DjMail m.fl. kan relatere til dette, så er det altså Jannickz der har skrevet en frisk lille kommentar til den video. Funny
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright