Rihanna vs. Britney S. - Disturbanizer (Hede Boot)

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
Hede89

Indlæg af Hede89 »

I kondolance til at rihanna har fået tæsk af chris brun offentliggører jeg min lille guldklump her.

Personligt, synes jeg selv de to harmoniserer hammer godt og de virker efter hensigten på et gulv anytime :) Men det vil da være rart at få andres kompetente mening/kritik.

På forhånd, tak.
Envar

Indlæg af Envar »

No link :P
I'm bringing sexy back - envaR!
wernermeyer

Indlæg af wernermeyer »

Hvor?
Envar

Indlæg af Envar »

Ja?
Der er ikke noget link til dit
I'm bringing sexy back - envaR!
Brugeravatar
Hede89

Indlæg af Hede89 »

stefanbabz
Geografisk sted: Denmark

..

Indlæg af stefanbabz »

burde man ikke istedet sætte noget rihanna og chris b sammen så? :D

-----------------------------------------------------------------------------------
EDIT:

Vi starter lidt mærkeligt ud.. og så er det godt nok en skam at Rihanna har fået Chip & Chap stemmer .. det ødelægger det så meget, at jeg dårligt gider lytte videre..

Ellers er idéen sgu fin nok, der skal arbejdes lidt på beatmappingen i vokalen - ellers passer det jo fint fint sammen :)

:2af5
im a sucker for house music
harald

Må give stefanbabz ret!

Indlæg af harald »

Det er simpelthen for kedeligt og det lyder alt for underligt med Rihanna som chip og chap, jeg har lyttet til det en gang og nok også sidste

iden er som stefanbabz også skriver fed men der skal laves mere work på det før det vil gå alene det at rihanna er speedet så meget op ja det kan sku ikke rigtig beskrives

jeg siger
:1af5
dj wubbi

Indlæg af dj wubbi »

vel nu sige det er smag og behag.. jeg sys hvis en sang får chip og chap stemme.. skal tempoet oz være hurtig.. det lyder underligt når det er en langsom sang.. sangen passer bar ikk til en c&c stemme.. der sker heller ikk det vilde i sangen.. lidt kedelig..
beatet passer nu godt til rihanna sys jeg
Brugeravatar
Hede89

Indlæg af Hede89 »

Jeg gir jer helt ret! Som dj Wubbi skriver så passer Disturbia bare skide godt ovenpå hele Womanizer skæringen. Rihannas stemme - ja den er pitchet op en del ;)
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

jeg ka ikk rigtigt finde ud af hvor den "chip og chap"-stemme er, som i kalder det.. ja, den er pitchet.. men det er da langt fra pitchet til chip og chap-niveau..
jeg syns tværtimod at det lyder ganske fornuftigt.. ikk det mest spændende, men hva faen.. de kører da sammen stort set perfekt hele vejen igennem :)..

:4af5
Brugeravatar
Hede89

Indlæg af Hede89 »

Chreddy: Nej, det kan jeg heller ikke høre, men tænkte; det må sku nok bare være mig så! Hvis vokalen sku køre i samme tone ville den ikke harmonisere optimalt med womanizer beatet samt give den den nye dimension, som jeg synes nummeret har fået med den rihanna vokal. Men håber det falder i nogens smag, og det kan bruges. Over//
Besvar