Køb af mobil - W760i vs W890i vs 6220 ?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
farmer
Geografisk sted: Aalborg

Køb af mobil - W760i vs W890i vs 6220 ?

Indlæg af farmer »

Hej

Jeg håber på at kunne drage lidt nytte af jeres hjælp og erfaringer herinde i forbindelse med køb af ny mobil.
Jeg har idag en W810i og må ærlig erkende jeg er vild med SE's mobiler. Derfor har jeg ikke overvejet andre end de to i topic, kom gerne med andre bud, hvis i mener de er bedre (begrundelse).

Sagen er den jeg gerne vil have en mobil der kan bruges til billeder, video og mp3. Derudover bliver den benyttet når jeg træner 3-4 om ugen både i forbindelse med løb og styrketræning.
Så vidt jeg har forstået er der samme kamera (3.2) og mp3 muligheder i mobilerne.
W760i vinder på GPS'en, som kunne være nyttig i forbindelse med løb og andet +standby.
Men jeg vil allerhelst have en mobil uden slider funktion, så lille overtag til W890i. Størrelsesforskellen betyder ikke noget.

Er der andre ting jeg bør være opmærksom på mht disse mobiler ? Gerne både erfaringer og tanke omkring det

På forhånd mange tak :)
Cracka83

Indlæg af Cracka83 »

Min erfaring med GPS i mobiler er, at den ikke kan bruges til meget - den mister alt for let signalet. Har dog kun erfaring med GPS i N95 8gb med Garmin installeret. Selv på motorvejen liggende i forruden, kan den miste signalet. Så til løb tror jeg slet ikke den egner sig.
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Lad være med at køb en SE W760i!! Jeg har den nu, og den er så sindssyg langsom + den vibrerer engang i mellem og så slukker skærmen i 30 sek. hvor efter den skal startes op.. Nogle gange når du snakker i den kan du ikke høre hvad folk siger i et øjeblik. SE og 3 siger det er en Software fejl - så jeg sender den afsted nu her når jeg får min gamle Nokia retur fra rep. Dog er der heller ikke blitz i den som jeg syntes er en ulempe.
farmer

Indlæg af farmer »

Har du prøvet at opdatere din mobil med nyt software fra SEs hjemmeside ?
Det hjalp da jeg synes min w810 begyndte at blive lidt langsom :) Men ellers mange tak for erfaringerne alligevel :) Cameraet er ikke det vigtigste i den godt nok.
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Det kan jeg ikke - det er ikke branded med 3's software. Jeg har prøvet og har haft fat i 3. Det skal opdateres på et service værksted - så den ryger afsted i næste uge. Nu er den gamle tlf. lige kommet retur så kan jeg bruge den i mellemtiden...
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Re: Køb af mobil - W760i vs W890i vs 6220 ?

Indlæg af FrZ »

farmer skrev:Derudover bliver den benyttet når jeg træner 3-4 om ugen både i forbindelse med løb og styrketræning.
Hvordan fanden bruger man en mobil til styrketræning? Til løbetræning snakkede han lidt om GPS til løbtræning i DR programmet "SO EIN DING" se mere på http://www.dr.dk/dr2/soeinding - men kan anbefale garmin 405 hr løbeuret... :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
farmer

Indlæg af farmer »

amh: Det kan jeg godt se, det har hjulpet både på min w810i og min fars w880i, mht. farten faktisk :)

FrZ: Det var mere det med at høre musik jeg tænkte på i forbindelse med styrketræningen hehe :)

Jeg ville bare enormt gerne have det hele samlet i 1 og samme tingst. Så jeg ikke skal købe både Ipod, Garmin og ny SE :)..

Er der andre der kan byde ind, eventuelt med alternativer ??
farmer

Indlæg af farmer »

Lige lidt update her, jeg fik sku købt en Nokia 6220.. Ganske fornuftig mobil indtil videre.. Har leget med Camera, GPS og Mp3 indtil videre.. Det ser rigtig godt ud, skal teste Sports Tracker funktionen imorgen, så kan jeg vende tilbage, hvis folk har nogen interesse i at vide mere om det :)
Besvar