Req: Balstyrko-Intet_Stopper_Helt-WEB-DK-2009-ADK

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
Fizzie

Req: Balstyrko-Intet_Stopper_Helt-WEB-DK-2009-ADK

Indlæg af Fizzie »

På forhånd tak!
konradsen

Indlæg af konradsen »

Fizzie

Indlæg af Fizzie »

Det er ikke det originale release...

--------------
wernermeyer

Indlæg af wernermeyer »

Nope.. Men derfor kan tråden vel stadig godt bruges?

/wernermeyer
Fizzie

Indlæg af Fizzie »

wernermeyer skrev:Nope.. Men derfor kan tråden vel stadig godt bruges?

/wernermeyer
Nej!
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

Fizzie skrev:

/wernermeyer
Nej!
Velkommen til LAME INC..... Hvis du læser tagsne på releasen, så kan du læse at ADK gruppen har rippet den fra webbet, ergo er kvaliteten ikke ligefrem noget af det mest viunderlige der findes i dette verdenshjørne...

Men hvis du virkelig vil være nede med de fede, så kan du starte med at hente mit rip af balstyrko http://www.chartattack.dk/viewtopic.php?t=23031 ... Men du vil måske have det hele i super kvalitet?
CapsiZer

Indlæg af CapsiZer »

FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

LeG0lAsDK skrev:
Fizzie skrev:

/wernermeyer
Nej!
Velkommen til LAME INC..... Hvis du læser tagsne på releasen, så kan du læse at ADK gruppen har rippet den fra webbet, ergo er kvaliteten ikke ligefrem noget af det mest viunderlige der findes i dette verdenshjørne...

Men hvis du virkelig vil være nede med de fede, så kan du starte med at hente mit rip af balstyrko http://www.chartattack.dk/viewtopic.php?t=23031 ... Men du vil måske have det hele i super kvalitet?
Et WEB release kan da sagtens have flac filer som source - det var lidt noget vås Lego.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

FrZ skrev:
Et WEB release kan da sagtens have flac filer som source - det var lidt noget vås Lego.
Okay, det var jeg ikke klar over. Havde helt glemt udviklingen igennem de seneste par år, siden dengang hvor man ripper .rm filer eller lignende... :)
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

LeG0lAsDK skrev:
FrZ skrev:
Okay, det var jeg ikke klar over. Havde helt glemt udviklingen igennem de seneste par år, siden dengang hvor man ripper .rm filer eller lignende... :)
99% af dem alle er købe filer fra Beatport og lign. i 320 kbit. Det er skam ganske udmærkede releases - ingen grund til at se skævt til dem :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

FrZ skrev:
LeG0lAsDK skrev:
FrZ skrev:
99% af dem alle er købe filer fra Beatport og lign. i 320 kbit. Det er skam ganske udmærkede releases - ingen grund til at se skævt til dem :)
glemte helt det lovlige alternativ... :)
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Bortset fra at købefiler især fra Beatport ofte er reencodes, til trods for der står 320 kbps.
Billede
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Det er så hverken forkert eller rigtigt sunshine.

Der er mange der har lavet encoding analyser på filerne og der er kommet mange forskellige resultater ud af det.

Så det gæler langt fra alle filer og langt de fleste af de label folk som jeg kender til suplerer beatport med 320 kbps mp3 og i nogle tilfælde wave (da det også er muligt at købe derinde)
Besvar