Glædestråd
Redaktør: Moderators
Jeg har fri imorgen, og skal invitere en rigtig sød pige på date snart
Når det bliver D.1. skal jeg købe mig fattig i nyt musik, pult, headphones, og glæde mig til jeg skal se BIF-FCK kampen, har fået billetter til B.B. King koncerten ...ja hvorfor klage
Finanskrise ? ikke her 
music is my DRUG, my dealer is a DJ... I Guess That makes a dealer ? 
Mandag aften kl. 21:50 begynder Klovn sæson 6. Jeg glæder mig som en sindsyg!
"'Guffeliguf'. Frank og Mias liv er gået i stå, og Casper har begravet sig under depressionens dyner. Frank køber et videokamera, men Casper forstår ikke, hvad vil han filme, når der ikke længere sker noget spændende i deres liv. Men så opstår et snehvidt drama i Mias thehandel. Påstande, venskaber og alibier undersøges, og på æggende vis bliver Franks kamera centrum i forløsningen af det hele."
"'Guffeliguf'. Frank og Mias liv er gået i stå, og Casper har begravet sig under depressionens dyner. Frank køber et videokamera, men Casper forstår ikke, hvad vil han filme, når der ikke længere sker noget spændende i deres liv. Men så opstår et snehvidt drama i Mias thehandel. Påstande, venskaber og alibier undersøges, og på æggende vis bliver Franks kamera centrum i forløsningen af det hele."

-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Jeg har weekend fra i morgen. Så skal jeg hjem til min lejlighed. Skal blive godt at sove i sin egen seng. Og så fredag skal jeg ud på mit gamle arbejde. Har på fornemmeren at jeg kommer til at lave lidt derude for jeg er jo trods alt lidt en workaholic.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Nice. Skal vi finde ud af at ses?odder skrev:Jeg har weekend fra i morgen. Så skal jeg hjem til min lejlighed. Skal blive godt at sove i sin egen seng. Og så fredag skal jeg ud på mit gamle arbejde. Har på fornemmeren at jeg kommer til at lave lidt derude for jeg er jo trods alt lidt en workaholic.
-
odder
- Bæver Bekæmper
Det kunne godt tænkes. Jeg skal i byen lørdag et lille smut, da Lokefar og jeg skal til feist i midtbyen. Det kunne også tænkes at du kunne dukke op der?Sunshine skrev:Nice. Skal vi finde ud af at ses?
Men om 12 timer, så er jeg forhåbentligt ved at være hjemme
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Muligvis, men jeg skal godt nok op kl. 9 næste morgen og køre 3 kvarter i bumletog. Men lad os lige se på det, jeg er bestemt ikke afvisende overfor tankenodder skrev:Det kunne godt tænkes. Jeg skal i byen lørdag et lille smut, da Lokefar og jeg skal til feist i midtbyen. Det kunne også tænkes at du kunne dukke op der?Sunshine skrev:Nice. Skal vi finde ud af at ses?
Men om 12 timer, så er jeg forhåbentligt ved at være hjemme
-
odder
- Bæver Bekæmper
Du ringer bare kælling. Du ved hvor du kan finde mig 
Jeg er btw endelig ankommet til min lejlighed, og så føler jeg mig bare slet ikke hjemme
Men vil lige glæde mig over at jeg skal sove i min egen seng i aften!
Jeg er btw endelig ankommet til min lejlighed, og så føler jeg mig bare slet ikke hjemme
Men vil lige glæde mig over at jeg skal sove i min egen seng i aften!
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-