Tænketank er for dig, der mangler en idé til mix/bootleg/bastard. Det kan også være du er startet på et track, men ønsker feedback inden du går videre med den store produktion. Det er ligeledes her du finder guides og kan lave guides til programmer inden for musikproduktion.
Lyder af helvede til. Beklager men det er min ærlige mening, og er godt klar over den ikke er særlig konstruktiv men en sådanne efterspørger du jo heller ikke i topic. Hej.
Stefanbabz har 100% ret ikke noget med han stinker mixet stinker også ekstremt, alt for skidt lavet offbeat og puha ja har hørt halvdelen af det og så røg det i papirkuven der efter
Til næste gang synes jeg bestemt du skal lave mixet færdigt inden du smider det op. Jeg gider ikke at høre det grundet den negative kritik - men ret de fejl folk har påpeget og smid den færdige version op. Folk gider ikke at høre et halvfærdigt projekt igennem 4 gange før den endelige version kommer op.
Visse udtalelser i dette topic har iøvrigt gået udover grænsen for, hvad er er rimelig - uanset hvad min personlige holdning til UNA er, men jeg havde valgt ikke at blande mig i det før nødvendigt i håb om, at andre moderatorer havde taget sig af det, så jeg ikke skulle tage stilling til det.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.