det er godt nok sløjt, kan Kato andet end at lave remakes?
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Jeg er bare ked af at Kato er mere producer end DJ nu... Det var sku en oplevelse at høre ham give den gas før i tiden med alle mulige acapellas og beats, han legede sku ! Nu er det bare det ene stride promoverings-show-medie-sidney lee-pop-plastik set der bliver skudt af efter det andet... ærgeligt...
music is my DRUG, my dealer is a DJ... I Guess That makes a dealer ?
weisz skrev:Jeg er bare ked af at Kato er mere producer end DJ nu... Det var sku en oplevelse at høre ham give den gas før i tiden med alle mulige acapellas og beats, han legede sku ! Nu er det bare det ene stride promoverings-show-medie-sidney lee-pop-plastik set der bliver skudt af efter det andet... ærgeligt...
weisz skrev:Jeg er bare ked af at Kato er mere producer end DJ nu... Det var sku en oplevelse at høre ham give den gas før i tiden med alle mulige acapellas og beats, han legede sku ! Nu er det bare det ene stride promoverings-show-medie-sidney lee-pop-plastik set der bliver skudt af efter det andet... ærgeligt...
Jeg synes sku det er okay, synes stadig han spiller på den måde, han altid har været kendt for... men synes stadig man skal have respekt for manden, han går ikke på komprimi med den musik, han elsker...