Du tager da også alt så bogstaveligt 3Dotz3dotz skrev:Jeg vil da også gerne bruge store dele af Maunus' opsparing, ligesom Raun har gjort.
Maunus er der stadig penge til en lille sydhavsrejse for to på din konto?
...
Glædestråd
Redaktør: Moderators
-
Deejay_Wonder
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
er du ikke en smule småpervers?Maunus skrev:Raun
- 3Dotz massere! Hvor vil du hen!?
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Hader når de kun vil tage imod camelcardRaun skrev:3 kameler og en flaske Stroh RomMaunus skrev:PokkersRaun skrev:15"Maunus skrev:Raun
Hvad har du bestilt af model? (:
320 GB @7200 RPM
2,8 GHZ
4 GB Ram
Incl. 3 års service
Dig??jeg måtte bestille 250 GB med 7200 RPM og uden de 3 år. (;
hvad måtte du give?
BØH
Har lige modtaget den første mail med feedback fra min udgivelse med Choose. Indtil videre ser support listen ganske ok ud 
Support: Graham Gold, Manuel Le Saux, Sied Van Riel, Airbase, Johan Nilsson, Les Hemstock, Louk, Mat Lock, Matt Abbott, Mazza & Martinelli, Remo-Con, Tillmann Uhrmacher, DJ Danjo & Styles, Megara vs. DJ Lee, Jon O'Bir, Arctic Moon, Mandy Reid.
Release Date: 03/04/2009
Men der kommer pre-release om 2 uger ca på beatport og audiojelly
Support: Graham Gold, Manuel Le Saux, Sied Van Riel, Airbase, Johan Nilsson, Les Hemstock, Louk, Mat Lock, Matt Abbott, Mazza & Martinelli, Remo-Con, Tillmann Uhrmacher, DJ Danjo & Styles, Megara vs. DJ Lee, Jon O'Bir, Arctic Moon, Mandy Reid.
Release Date: 03/04/2009
Men der kommer pre-release om 2 uger ca på beatport og audiojelly
"Apple is pleased to announce a new 15-inch MacBook Pro, now featuring a faster Intel Core 2 duo processor.
Accordingly, we are pleased to revise your recent order by substituting the original product you ordered with the new MacBook Pro at no extra cost to you."
Jaaaaa taaakkk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
...ja og tillykke til Mail
Accordingly, we are pleased to revise your recent order by substituting the original product you ordered with the new MacBook Pro at no extra cost to you."
Jaaaaa taaakkk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
...ja og tillykke til Mail
Jeg forstår bare ikke hvordan det kan lade sig gøre at støve så mange ekskærester op.
Hvad skal man sige til den audition. Kom med navne og adresser på samtlige kærester eller personer du har været sammen med indtil videre.
Hun var da ellers ikke helt grim hende Annika med de store kasser. Dog lignede hende og Bailey ikke to personer, som havde ret meget tilfælles.
Kanon drama vi får i aften mellem Sanne, Pernille og Gleager.
...
Hvad skal man sige til den audition. Kom med navne og adresser på samtlige kærester eller personer du har været sammen med indtil videre.
Hun var da ellers ikke helt grim hende Annika med de store kasser. Dog lignede hende og Bailey ikke to personer, som havde ret meget tilfælles.
Kanon drama vi får i aften mellem Sanne, Pernille og Gleager.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.