DJ UNA - Make You Feel Sexyback!

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
DJ UNA

DJ UNA - Make You Feel Sexyback!

Indlæg af DJ UNA »

Hellow endnu engang Chart Attackers.

Sidst blev jeg mega flamed fordi jeg lavet et udkast, og folk dermed ikke gad lytte til det..

Fair nok!
Nu det 98% færdigt - der er liiidt små-fejl.

Klaas - Make You Feel (Instrumental)

vs.

Justin Timberlake - Sexyback (Vokal)

http://www.speedyshare.com/941885833.html

Gi' den gas med feedback! :)
CEO at SPECIFIC RADIO - hands-up, house, electro, top40
Mail: una at specific dot dk | Website: www.specific.dk
Brugeravatar
Giimpen
Geografisk sted: Næstved

Indlæg af Giimpen »

Ikk for a være nedern og sur osv...
Men hvorfor ikk uploade det når det er 100% færdigt istedet for 98%? :)
Spørger bare.
Make love not war - Condoms are cheaper than guns!
stefanbabz
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af stefanbabz »

det passer ikke skide godt sammen i min verden .. det er offbeat 98% af tiden .. liiiiidt passer sammen
im a sucker for house music
Brugeravatar
mimic
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Indlæg af mimic »

stefanbabz skrev:det passer ikke skide godt sammen i min verden .. det er offbeat 98% af tiden .. liiiiidt passer sammen
Jeg vil nu ikke give det ret i at det er offbeat 98%, ellers fejler mine ører godt nok en del 8O

Men jo, det er offbeat nogle steder - fra 1:30, og små 20 sek frem, lyder det ikke pokkers pænt. (har ikke gidet lægge mærke til mere)
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
stefanbabz
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af stefanbabz »

mimic skrev:
stefanbabz skrev:det passer ikke skide godt sammen i min verden .. det er offbeat 98% af tiden .. liiiiidt passer sammen
Jeg vil nu ikke give det ret i at det er offbeat 98%, ellers fejler mine ører godt nok en del 8O

Men jo, det er offbeat nogle steder - fra 1:30, og små 20 sek frem, lyder det ikke pokkers pænt. (har ikke gidet lægge mærke til mere)
Måske er min kritik ikke så brugbar .. jeg syntes bare det er ufattelig få steder det rent faktisk passer 100% sammen..
im a sucker for house music
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Gimpen 98% færdigt er ofte så langt man når med et bootleg.
Jeg bruger aldrig den sidste tid på at stramme mine bootlegs 100% op.

Det er spild af tid, når de alligevel ikke skal udgives eller bruges andre steder end på diskoteker hvor volumen er en milliard og ingen kan høre evt mangler :)

Så jeg synes 98% done er fair nok.
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Enig... Mine bliver stort set aldrig helt færdige heller.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
harald

alt for rodet

Indlæg af harald »

Alt for rodet bootleg og så lyder justin ret tam i vocal

og så ja det er ret så meget offbeat det ikke meget men ja det passer ikke det meste af vejen..

så langt fra noget jeg vil bruge det for kedeligt og lyder for dårligt

btw. så har jeg det stik modsat af jer et bootleg skal være 100& halv færdigt eller kun næsten done er langt fra done og vil aldrig hos mig blive spillet.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Eftersom mine bootlegs nærmest aldrig kommer længere end til min egen cd mappe, så gider jeg ikke lave dem færdige.

Nu har jeg ikke hørt det her, så kan jo ikke vide om de 98% som han skriver er for lidt.

Men jeg laver aldrig mine 100% færdige, for det er der simpelthen ikke grund til. Dit publikum kan ikke høre de ting der ligger i de sidste 2%
harald

Indlæg af harald »

Nej det måske rigtig de ikke kan høre det, men det kan jeg selv og når jeg har lavet noget som jeg spiller overfor andre skal det helst være perfekt om så folk ikke hører det eller ej :)

det jo nok bare fordi man er en smule perfektionist på det område :)
Besvar