det sku udemærket underholdning og man æder det rådt. trods for man nok godt ved at alt der sker ik er lige så tilfældigt som de gerne vil ha det til at fremstå ..
Glædestråd
Redaktør: Moderators
alle detalgerne gir lister med navne på x-kærester osv.. om de kendre folk som har deltaget osv og en masse andet. også går de ellers i krig på "facebook" og "DKBN" med at opstøve personer... en af mine venner blev kontaktet direkte for at høre om han ik ville deltage.. og der blev lokket godt igennem fra dem.. han er nemlig x kæreste med en af deltagere som var med fra start af i år.. de var meget ivrige for at få ham med. desuden filter de også folk fra som fremstår som "for normal"... Trist men sandt.
det sku udemærket underholdning og man æder det rådt. trods for man nok godt ved at alt der sker ik er lige så tilfældigt som de gerne vil ha det til at fremstå ..

Præcis, kender 2 piger der kommer ind torsdag (i think so) Maiken og Belinda - De siger at castingen foregår således du SKAL komme med alt om dit liv, og at inde på Paradise, får de folk til at fremstå som netop de vil. De laver alt om, klipper i alt, og former personerne netop som DE vil.
Barry Lloyd
En af mine venners venner har været caster til Paradise, Robinson og Den Store Mission. Vi kom til at snakke om det for et par år siden, hvor det absolut også var opfattelsen at de folk, der melder sig til det i første omgang ikke lige er de folk med den største realitetssans i verden (så er det vist sagt meget pænt). Personligt kan jeg ikke fordrage den danske udgave af Paradse Hotel og lignende programmer. Jeg så meget lidt af første sæson, fordi det amerikanske var hammergod underholdning. Jeg har set denne sæson med et halvt øje, og selvom det er lidt bedre end sidste gang jeg forsøgte, så er det mig stadig en gåde, hvor naive folk kan være når de tilmelder sig sådan et program. Det kan jo ikke komme bag på nogen der klippes og manipuleres eksempelvis.
Stadig synes jeg ikke det er fremragende eller godt. Den amerikanske udgave var enorm god, mens jeg også så "For love or money", der bare beviste hvor griske folk er, selvom det er under dække af at finde den store kærlighed
Jeg ser simpelthen ikke de programmer, da jeg synes det er for intetsigende. Ikke engang da en af mine gode skolekammerater og tidligere nabo var med i Robinson gad jeg at bruge tid på det. Robinson Ekspeditionen har ellers lidt af det ekstreme (og uden at være det), med i sig til at jeg synes, det kunne være nogenlunde underholdning. Men bed sig fast gjorde det aldrig. Jeg så omkring en tredjedel af første sæson, og så var jeg underholdt rigeligt...
Ovenstående bil er fin, men nok ikke den der står øverst på min ønskeliste
Stadig synes jeg ikke det er fremragende eller godt. Den amerikanske udgave var enorm god, mens jeg også så "For love or money", der bare beviste hvor griske folk er, selvom det er under dække af at finde den store kærlighed
Jeg ser simpelthen ikke de programmer, da jeg synes det er for intetsigende. Ikke engang da en af mine gode skolekammerater og tidligere nabo var med i Robinson gad jeg at bruge tid på det. Robinson Ekspeditionen har ellers lidt af det ekstreme (og uden at være det), med i sig til at jeg synes, det kunne være nogenlunde underholdning. Men bed sig fast gjorde det aldrig. Jeg så omkring en tredjedel af første sæson, og så var jeg underholdt rigeligt...
Ovenstående bil er fin, men nok ikke den der står øverst på min ønskeliste
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Ja jeg har set Ferrarien (dog kun på billeder). En eller anden bilside var teksten til billedet så ringe og ubehøvlet i sproget at den i hvert fald ikke solgte bilen.
Bilen er meget fin, men der er andre biler jeg hellere vil have. I den desiderede sportsudseende-ende vil en Bugatti EB110 altid være øverst hos mig, og skal der være plads til familien på bagsædet, så er Bugatti EB112 der jeg helst smider pengene. 110 er fra 1991 - 1994 mens jeg mener 112 kom første gang i 1995
Jeg ser den smule Paradise jeg gør, netop fordi hun ser det. Så ikke så meget hokus pokus der. Min computer er trofast på mit skød i samme omgang
Bilen er meget fin, men der er andre biler jeg hellere vil have. I den desiderede sportsudseende-ende vil en Bugatti EB110 altid være øverst hos mig, og skal der være plads til familien på bagsædet, så er Bugatti EB112 der jeg helst smider pengene. 110 er fra 1991 - 1994 mens jeg mener 112 kom første gang i 1995
Jeg ser den smule Paradise jeg gør, netop fordi hun ser det. Så ikke så meget hokus pokus der. Min computer er trofast på mit skød i samme omgang
Senest rettet af QrazyLeg 04 mar 2009, 15:11, rettet i alt 1 gang.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
AmenQrazyLeg skrev:En af mine venners venner har været caster til Paradise, Robinson og Den Store Mission. Vi kom til at snakke om det for et par år siden, hvor det absolut også var opfattelsen at de folk, der melder sig til det i første omgang ikke lige er de folk med den største realitetssans i verden (så er det vist sagt meget pænt). Personligt kan jeg ikke fordrage den danske udgave af Paradse Hotel og lignende programmer. Jeg så meget lidt af første sæson, fordi det amerikanske var hammergod underholdning. Jeg har set denne sæson med et halvt øje, og selvom det er lidt bedre end sidste gang jeg forsøgte, så er det mig stadig en gåde, hvor naive folk kan være når de tilmelder sig sådan et program. Det kan jo ikke komme bag på nogen der klippes og manipuleres eksempelvis.
Paradise er en klar nr. 1 over tomme tv shows som i min verden kun har deltagere med for lidt intelligens og ses af folk med for lidt indhold i livet. Har prøvet at skulle se det mange gange efterhånden, men efter 10 - 15min er min opmærksomhed et helt andet sted eller jeg er så irriteret over hvor dumme og medieliderlige folk kan være.
Well hver sin fornøjelse... sålænge jeg kan slippe for Club S børnenes drama!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Lige præcis den kommentar er sådan en jeg ikke forstår. Det er smagsdommeri af værste skuffe, og jeg bliver altid så skuffet, når jeg læser den kommentar.Fairground skrev:og ses af folk med for lidt indhold i livet.
For de personer der kommer med den fortæller aldrig, hvilke ting der er de korrekte at se, eller hvad andre med indhold i livet bruger tiden på.
Kunne jeg ikke bede om en definition på en person med for lidt indhold i livet og samtidig en for personen med indhold i livet. Så kan vi tage en diskussion bagefter.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Man ser vel tv af tre grunde.
Underholdning
Nyheder
Information
Mit TV forbrug er nærmest udelukkende bestående af underholdning og information i form af programmer med et lærrigt indhold.
Hvad folk vælger at se for at blive underholdt, må være op til dem.
Men min egen personlige holdning, er at de eneste der er mere til grin end dem der deltager i paradise hotel, er dem som ser paradise hotel.
Du kan smide big brother, robinson osv med i den fordom
Min underholdning består primært af div. amerikanske sitcoms. Følger ikke med i nogen, ser dem der er, når jeg tænder mit tv.
Så det er i min verden korrekt underholdning
Og hvorfor skal smagsdommeri nu fremstå som noget negativt ?
Smagsdommeri er underholdene og det skader da ikke nogen
Underholdning
Nyheder
Information
Mit TV forbrug er nærmest udelukkende bestående af underholdning og information i form af programmer med et lærrigt indhold.
Hvad folk vælger at se for at blive underholdt, må være op til dem.
Men min egen personlige holdning, er at de eneste der er mere til grin end dem der deltager i paradise hotel, er dem som ser paradise hotel.
Du kan smide big brother, robinson osv med i den fordom
Min underholdning består primært af div. amerikanske sitcoms. Følger ikke med i nogen, ser dem der er, når jeg tænder mit tv.
Så det er i min verden korrekt underholdning
Og hvorfor skal smagsdommeri nu fremstå som noget negativt ?
Smagsdommeri er underholdene og det skader da ikke nogen
Jeg synes nu det er ok, folk er vel berettiget til deres holdning. Jeg er en ivrig og trofast seer af Paradise Hotel, og jeg bliver altid skuffet, når jeg går glip af et afsnit og takker for tv3's webtv. Men jeg vil bestemt ikke karakterisere mig selv som en med for lidt intelligens eller indhold i livet, eller som værende til grin. Som der bliver sagt, er det smag og behag hvad folk ser for at blive underholdt, og jeg vil da til enhver tid mene, at dem, der har så travlt med at dømme folk, der ikke ser Discovery eller DR2, er dem der er til grin. Hvis man ikke har andet at gå op i end at udtale sig om folk, der ser udsendelser som Paradise Hotel andre realityshows, og understrege hvor meget de er til grin, så mener jeg, at det er dem, der har for lidt indhold i livet. Vi andre læner os jo bare tilbage og bliver underholdt 
Nåede på Hundige Station at gå op i Portalen, købe to billetter til stand-up showet 'De udvalgte' med Brian Mørk, Anders Fjellsted, Tobias Dybvad, Michael Schiøt (staveplade) og Christian Fühlendorff, spare billetnetgebyret og stadig gå ned og køre min A'er mod Farum afsted til tiden.
...
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Smutter til Amsterdam imorgen tidligt.
Fredag står på Laidback Luke, D.Ramirez og Chocolate Puma.
Lørdag står på spa, pool, afslapning og trance energy.
Hvor der komme et par DJs der lige skal tjekkes.
Når næppe dem alle, men dem der skal tjekkes ud er:
Marcel Woods
Paul van Dyk
Armin van Buuren (han kunne have forbedret sig...... haha)
Fausto
Bas&Ram
Scot Project
Rank1
Joop
Jochen Miller
Simon Patterson
Marcus Schossow
Re Ward.
Og så glæder jeg mig til at kramme min Fairground.... muuuums skatter
http://www.youtube.com/watch?v=nKiCDjpJM6k Love
Marcel Woods
Paul van Dyk
Fausto
Bas&Ram
Scot Project
Rank1
Joop
Jochen Miller
Simon Patterson
Marcus Schossow
Re Ward.
-
Fairground
- CA Party Freak
Ohhh it's gonne be good...DjMail skrev:Smutter til Amsterdam imorgen tidligt.
Marcel Woods
Paul van Dyk
Fausto
Bas&Ram
Scot Project
Rank1
Joop
Jochen Miller
Simon Patterson
Marcus Schossow
Re Ward.
Vi overvejer stadig om det bliver Paradiso med Laidback Luke, D.Ramirez og Chocolate Puma eller Escape med Prok & Fitch (UK) Benny Rodrigues. Men du kan nok regne med et opkald fra din yndlings kjøvenhawner fredag aften når jeg er fyldt op med mojito's og er blevet kærlig hehe!
Til TE har jeg mange af de samme navne som dig, men skal også lige ind forbi Gielen og se hvad han kan finde frem af klassikere! Glæder mig satme...
-
Fairground
- CA Party Freak
Ok jamen så får i da en forklaring på hvad det er jeg mener.3dotz skrev:Lige præcis den kommentar er sådan en jeg ikke forstår. Det er smagsdommeri af værste skuffe, og jeg bliver altid så skuffet, når jeg læser den kommentar.Fairground skrev:og ses af folk med for lidt indhold i livet.
For de personer der kommer med den fortæller aldrig, hvilke ting der er de korrekte at se, eller hvad andre med indhold i livet bruger tiden på.
Kunne jeg ikke bede om en definition på en person med for lidt indhold i livet og samtidig en for personen med indhold i livet. Så kan vi tage en diskussion bagefter.
...
Syntes bare paradise hotel er så lavt et realityshow. Det er så meget 9. klasse på lejrskole. Her er det bare provokerede dramaer mellem voksne mennesker som opfører sig som 15 årige.
Ingredienserne er 10 unge(5 drenge / 5 piger) alle singler, alle med en intelligens godt under middel og alle super medieliderlige(Godt med drama). Masser af alkohol og fest så folk kan bliver rystet sammen med sex, interiger, og gråd(Endnu mere drama). Hvis ikke der er action nok trumfer produktionsselskabet med en ekstra deltager som en eller flere af de andre har en fortid med(Mere teenage drama)
Kan slet ik' tage det seriøst og kan slet ikke se på når de står og tuder over at en af de andre deltagere ryger ud med kommentarer som "Jeg elsker dig så højt" buhuuu!
Men som jeg skrev i den tidligere post så må i endelig gerne se på det så længe jeg slipper for det, men kan bare ikke se hvor den gode underholdning er i det. Men hvis det er det folk vil have så skulle man måske overveje at sælge tilskuer billetter til en 1.g's klassefester.
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
15 minutter til weekend. Dét bliver dælme rar. Så skal jeg hjem og pleje mit skadede ben. Det gik lidt vildt for sig, da vi spillede fodbold i går.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game