problemer afspilning af musik i høretelefoner
Redaktør: Moderators
problemer afspilning af musik i høretelefoner
Er der nogen der kan fortælle mig hvorfor ligepludselig min computer ikke automatisk afspiller lyd i mine høretelefoner når jeg tilslutter disse i computeren? Høretelefonerne fungerer og de er sat i det rigtige stik. Hvad gør jeg forkert når det altid har virket? :S
Skal man skrive noget her?
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Virker det i computerens højtalere? For hvis ikke, så vil jeg anbefale sig at skrue op for lyden 
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
jada, helt dum er jeg ikke. Musikken spiller i den bærbares højttalere, men når jeg sætter høretelefonerne til sker der nada. Sådan har det bare aldrig været men sådan er det lige nu. Mener ikke jeg har rørt ved nogen indstilinger, desuden, plejer lyden ikke også automatisk at spille i høretelefonerne når man tilslutter dem?
Skal man skrive noget her?
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Har du optisk i din minijack udgang? For det kan jeg nemlig huske at Lokefar har haft problemer med engang, at hvis man ikke gjorde det helt rigtigt, så var der ingen lyd.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Jeg havde et problem der minder lidt om det med min macbook.
I macbookens lyd udgang er der en optik del. Når man sætter et stik rammes en lille knap som tænder for optikken. Når man så fjerner stikket igen er det ikke altid at knappet blive "trykket på igen". Dette gjorde at jeg i et stykke tid ikke kunne høre noget via computerens højtalere men kun via hørebøffer outputtet.
Ved ikke om du kan have samme problem med omvendte fortegn. Prøv evt. et nyt stik og "vrikke" det forsigtigt rundt når du tager stikket ud. Det er ihvertfald lige mit bud
I macbookens lyd udgang er der en optik del. Når man sætter et stik rammes en lille knap som tænder for optikken. Når man så fjerner stikket igen er det ikke altid at knappet blive "trykket på igen". Dette gjorde at jeg i et stykke tid ikke kunne høre noget via computerens højtalere men kun via hørebøffer outputtet.
Ved ikke om du kan have samme problem med omvendte fortegn. Prøv evt. et nyt stik og "vrikke" det forsigtigt rundt når du tager stikket ud. Det er ihvertfald lige mit bud
Dangerman, keep the bongos alive!!!
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup