iphone-sonofon

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
hindsberg

iphone-sonofon

Indlæg af hindsberg »

Hey,

har set sonofon kommer med en lancering af iphone "inden for kort tid"
har tilmeldt mig mailing-listen.

hvor meget tror i kort tid er? tænker i forhold til hvis nogen der i sin tid bestile via telia har en ide om et tidsinterval?

på forhånd tak
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg kender et par stykker der bestilte om morgen hvor iPhone blev lanceret hos Telia. Den ene af dem havde den mandagen efter og den anden skulle blot vente to dage.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
hindsberg

Indlæg af hindsberg »

nice, tænker mere i forhold til hvornår den kommer til salg med sonofon 8)
hvor lang deres "kort tid" er
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Heh hvis det er samme spændvidde som Sony Ericssons "kommer snart" på deres hjemmeside, så er det op til et år, men tvivler dog på det er så lang tid der er tale om :)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Geografisk sted: Jydeland

Indlæg af Plys - det nye kuld »

Jeg tror måske godt de kunne finde på at bruge det som et led i kampagnen,
der helt sikkert snart starter op omkring, at Cyber City og Sonofon skifter navn,
og kommer under ét fælles navn - som moderselskabet ; Telenord.

Det er lige på trapperne, så I kan godt regne med at snart er... snart.
Mit gæt er omkring 1 maj.
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
Thedjzz
Geografisk sted: Jomfru Ane Gade
Kontakt:

Indlæg af Thedjzz »

Den 20-3-09 kommer den... se selv på sonofon.dk :o)
/The Djzz
Brugeravatar
aroxdk
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Indlæg af aroxdk »

Thedjzz skrev:Den 20-3-09 kommer den... se selv på sonofon.dk :o)
Lige et par mdr før de lancerer en ny model skal de lige have presset det sidste ud af de gamle (3G) ;)

Her er nogle af de nye tiltag http://www.engadget.com/2009/03/17/appl ... ne-os-3-0/

(Længere nede på siden er der kommentarer... Et af de større flameboards - ganske underholdende :) )
Brugeravatar
CCK^
Geografisk sted: 9000 cement

Indlæg af CCK^ »

Thedjzz skrev:Den 20-3-09 kommer den... se selv på sonofon.dk :o)
Utroligt de kan gøre det mindre attraktivt end ved Telia. gal nogle lorte abonnementer til en alt for høj pris i starten.
aroxdk skrev:Lige et par mdr før de lancerer en ny model skal de lige have presset det sidste ud af de gamle (3G) :Wink:

Her er nogle af de nye tiltag http://www.engadget.com/2009/03/17/appl ... ne-os-3-0/

(Længere nede på siden er der kommentarer... Et af de større flameboards - ganske underholdende :Smile: )
Et par måneder inden? 3.0 kommer først til sommer, og vil derfor komme på samme tid som de nye iPhones. Og nu er de rygter meget usikre p.t. (2 lige grimme mockups og et rygte om at Apple har købt "al" flashram der er produceret?)
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

De kommer til at hedde Telenor og ikke Telenord og iPhone kommer før navne skiftet.

Men tvivler på at abm. bliver noget ved.
Synes over ordnet at mulighederne for ordentlige abm. i DK er nærmest ikke eksisterende.

Er satme glad for at jeg ikke selv betaler min telefon (ihvertfald indtil der kommer medieafgift..... men selv der tror jeg det er billigere for mig)
Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Geografisk sted: Jydeland

Indlæg af Plys - det nye kuld »

Undskyld Mail din flueknepper :P
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
Brugeravatar
aroxdk
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Indlæg af aroxdk »

CCK^ skrev: Et par måneder inden? 3.0 kommer først til sommer, og vil derfor komme på samme tid som de nye iPhones. Og nu er de rygter meget usikre p.t. (2 lige grimme mockups og et rygte om at Apple har købt "al" flashram der er produceret?)
Dem der er interesseret i OS 3.0 kan allerede downloade det hvis de vil. Jaja, kan godt være der går 3 mdr før de nye modeller kommer, men at bruge 5000 kr nu på noget (næsten) old news.... Tjah
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Fredag kommer iPhone til Sonofon, og det vil Telia svare igen med, med nogle gode attraktive produkter. Dog vil de først ud med det når Sonofon HAR lanceret deres iPhone...
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Sikke hemmelige Telia er - men mon ikke Sonofon er fuld klar over hvad Telia vil tilbyde.

Der er ikke mange hemmeligheder tilbage i telebranchen.
Alle har kilder hos alle - det er en fryd at have info om konkurrentens nye produkter før deres egne ansatte har hehe.
mt^1
Geografisk sted: Hos din Mor

Indlæg af mt^1 »

aroxdk skrev:
CCK^ skrev: Et par måneder inden? 3.0 kommer først til sommer, og vil derfor komme på samme tid som de nye iPhones. Og nu er de rygter meget usikre p.t. (2 lige grimme mockups og et rygte om at Apple har købt "al" flashram der er produceret?)
Dem der er interesseret i OS 3.0 kan allerede downloade det hvis de vil. Jaja, kan godt være der går 3 mdr før de nye modeller kommer, men at bruge 5000 kr nu på noget (næsten) old news.... Tjah

hvor kan den hentes...
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Brugeravatar
CCK^
Geografisk sted: 9000 cement

Indlæg af CCK^ »

DjMail skrev:De kommer til at hedde Telenor og ikke Telenord og iPhone kommer før navne skiftet.

Men tvivler på at abm. bliver noget ved.
Synes over ordnet at mulighederne for ordentlige abm. i DK er nærmest ikke eksisterende.

Er satme glad for at jeg ikke selv betaler min telefon (ihvertfald indtil der kommer medieafgift..... men selv der tror jeg det er billigere for mig)
De offentliggjorte allerede deres abonnementer i går. For samme pris man skal give ved Telia får man kun sølle 500 mb :roll:
http://www.sonofon.dk/privat/iphone/
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Ok der kan man bare se.

men som jeg sagde, så er der intet ordentlig abm at få i dk.
Fuck hvor jeg hader at Vodafon ikke fik klemt sig ind på markedet.

Men jeg skal ikke klage, jeg er bare ærgelig på udviklingens vegne.
Besvar