Du snakker som du har forstand tilFairground skrev:Min umiddelbare mening er at Diamond og Omnia sutter cock når det kommer til deres touch funktion og deres samspil mellem forskellige funktioner på tlf. og pc. Så er det fint i kan tage billeder i 5 eller 8MP, men det er altså nogle andre ting jeg går efter når jeg skal have en tlf. Med min iPhone kan jeg når jeg stå op få nyheder, tjekke mine aktiekurser så jeg kan se hvor travlt jeg får på arbejdet, se 7dage prognose for div. byer i indland/udland, tjekke min mail, div. internet sider, opdatere facebook, tjekke min kalender og sende mødeaftaler til kollega'er og venner inden jeg er ude af døren. Altsammen bliver så enten synkroniseret med det samme eller når jeg sætter tlf. i docken på mit arbejde. Jeg spurgte en sælger fra HTC om han kunne give mig det samme med en af deres modeller hvor han klart sagde nej, men der kom nok snart en ny model der kunne næsten det samme. NY model.. iPhone er 2½ år gammel og har stortset kunne alt dette fra release. Den eneste som kan måle sig med iphone på buisness niveau er Blackberry.
Vi har på mit arbejde flere gange haft sælgere ude fra både HTC, Samsung, LG osv. og når de skal sælge deres tlf. er deres salgstale altid "Det er næsten ligesom på iPhone" "Dette er også kendt fra iphone" "Touch funktion er næsten på højde med iphone"
Omnia er jo en direkte pinlig kopi af iPhone
Mobilsiden.dk
Først blev Samsung Omnia udnævnt som iPhone-killer, men nu er reaktioner negative.
Der er mange forventninger til Samsungs smartphone med touchscreen Omnia. Efter lanceringen blev den straks udnævnt, som den store iPhone-killer. Nu har webmediet Gizmondo haft fingre i telefonen, og forventningerne må siges, at være faldet drastisk.
Ifølge Gizmondo, er Omnia langsom, den har et dårligt menusystem, brugerinterface og software, og så virker kvaliteten rigtig lav. Generelt set menes det, at Omnia er en klar skuffelse, og at det er noget man skal holde sig væk fra.
iPhone sutter på masser af punkter og det gør de andre også. Spm er bare hvad der passer bedst til den enkelte og hvad man helst vil undvære af svagheder... Hvad man vil signalere