Opsætning af X360 til mediaplayer

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Opsætning af X360 til mediaplayer

Indlæg af amh »

Nu har jeg langt om længe taget mig sammen og sat min X360 op til Mediasharing - men allerede nu skaber det problemer... Er det ikke muligt og skifte folder fra musikken? Her tænker jeg på, jeg har en mappe som hedder MP3 på computeren hvor alt musik ligger i. Den kan Xboxen ikke finde, og jeg skal lægge alt musikken over i den standard Windows mappe som hedder Musik, før jeg kan afspille musikken. Det var den ene ting. Den anden ting er; kan man ikke få codec til Xboxen så man kan afspille .avi XviD osv. Filer? Det er da irriterende at man skal afspille .wmv filer bare for at køre det over Xboxen.... sidst men ikke mindst. Er det muligt og få tekster på film man har liggende på computeren over på xboxen? Har hørt der er lavet noget til PS3 hvor det gør det muligt at afspille XviD film med tilhørende subs.

Håber der er nogle af Jer her inde som har kendskab til en Xbox 360 :)

På forhånd tak.
Liquid^
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Liquid^ »

Tjek dette program ud. Det kan i hvert fald dele musik og video til xbox.

http://tversity.com/
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Jeg har forsøgt det. Og jeg kan ikke få det til at virke... :/
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Nu faldt jeg tilfældigvis lige over en artikel på [url=http://engadget.com[/url]Engadget[/url], som jeg synes du skal se. Den er her
cm-rex

Indlæg af cm-rex »

prøv twonkymedia, jeg kører det til min ps3 uden pros. men det skulle også virke til x360
Besvar