Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
DjMail skrev:Lyder provinsielt. <--- det mest tomme nogensinde.
Den kommer så ofte fra de søde indbygger i landets hovedstad.
Men hvor er det dog et tomt udtryk - og så er mit bud at kbh er mere provins end det mørkeste jylland.
Jeg tror ikke der behøves flere argumenter end
The Voice
Nik & Jay
Paradise hotel fester på whatever klub-Smart.
Nazi Johny og hans bøssevenner.
:)
Vi mangler dog mobil-djs, marker og halballer med folk der tager alle andre stoffer end coke ;)
Derudover er Nik og Jay fra provinsen, de synger endda selv om det, og nazi Johnny bor heller ikke amtet. Men klub S er Københavnsk, og ja lidt provins er der over stedet men kun fordi, at folk er så unge der. Minder lidt om ALT man finder i .jy - af mærkelige årsager fatter I bare ikke ordet "aldersgrænse"....
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Ved ikke om du har forstået konceptet helt dwr, du mixer fysik og ikke bare et eller andet på computeren(ligesom eJay) Og så er det jo med rigtige sange så det rent faktisk kan komme til at lyde godt.
Hele om det ligger i amtet eller ej Frz, så kommer nærmest alt bonderøv fra din ende af landet
Og mobildjs har i alt for mange af, hop forbi djz.dk og ta et kig.
Men okay hvis det eneste rigtige stof er coke, så har vi en del bonderøve her i jylland. Men var der ikke noget med en narko krig i din baghave som handler om andet end coke ? Tror der er lidt hash ind over den og så er pille markedet i kbh da heller ikke styret af skoledrenge og nonner
Anyway kbh er bonderøv, århus er bonderøv, Aalborg er den originale bonderøv- DK er bonderøv
Hele om det ligger i amtet eller ej Frz, så kommer nærmest alt bonderøv fra din ende af landet :)
Og mobildjs har i alt for mange af, hop forbi djz.dk og ta et kig.
Men okay hvis det eneste rigtige stof er coke, så har vi en del bonderøve her i jylland. Men var der ikke noget med en narko krig i din baghave som handler om andet end coke ? Tror der er lidt hash ind over den og så er pille markedet i kbh da heller ikke styret af skoledrenge og nonner :)
Anyway kbh er bonderøv, århus er bonderøv, Aalborg er den originale bonderøv- DK er bonderøv :)
Tror du har misforstået begrebet bonderøv :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
DjMail skrev:Lyder provinsielt. <--- det mest tomme nogensinde.
Den kommer så ofte fra de søde indbygger i landets hovedstad.
Men hvor er det dog et tomt udtryk - og så er mit bud at kbh er mere provins end det mørkeste jylland.
Jeg tror ikke der behøves flere argumenter end
The Voice
Nik & Jay
Paradise hotel fester på whatever klub-Smart.
Nazi Johny og hans bøssevenner.
Er det netop ikke essen i tolerancen som definerer provinsen københavn? - At vi kan rumme alle disse dårlige smage? Jeg mener hvis du er indie fyr og bor i nordjylland, så klarer du ikke mange omgange på den lokale bodega før der er tæsk med eu-subsideret høtyve og alle de andre ulandsstøttede redskaber som sikrer jer en edge i forhold til mange andre primitive økonomier?
Forøvrigt er dwr også en tilflytter til kbh, bare for at holde den fine debattone