Chart Attacks 10 års fødselsdagsfest!
Redaktør: Moderators
Chart Attacks 10 års fødselsdagsfest!
Deadline for afstemning er onsdag den 1. april kl. 20.00.
Der har været lidt stille omkring vores fødselsdagsfest, og der har været undersøgt et par forskellige muligheder for, hvordan vi kunne afholde en fest, som vil tiltrække så mange brugere som muligt her fra brættet. Det har ikke været muligt at komme op med nogle steder i Jylland eller i København, derfor har vi nu følgende to muligheder:
The Room, Odense:
* Vi kan have det for os selv fx. fra 21.00 til 23.30, hvorefter øvrige lokale gæster vil blive lukket ind.
* Vi må være max 200 brugere herfra.
* De stiller pult til rådighed med mulighed for at andre med bedre grej kan medbringe deres i stedet for
* Leje af The Room er gratis, da der evt. kan reklameres med det i byen, så det kan trække 'yderligere kunder' til deres forretning, og derved tjene deres penge.
* Der er mulighed for spisning på The Room. Prisen afhænger af antal tilmeldte, fx. 160 kr for buffet. - Alt efter deltagerantal får vi et par flasker gratis.
* Denne fest er altså gratis - med mindre man ønsker at spise på The Room. I denne forbindelse vil wlt stille en konto til rådighed, hvor man indbetaler beløbet og skriver sit nickname, først herefter brugeren tilmeldt.
Karizma Club, Slagelse:
* Vi får den bagerste afdeling af Karizma som vores, og kloojve stiller en pult, 2 stk. CDJ1000 MRKII og 1 stk. DJM600 til rådighed for os.
* På Karizma har vi mulighed for at lave en intern CA DJ konkurrence, hvor alle nye såvel som gamle kan prøve kræfter med at stå bag pulten.
* Festen starter kl. 20 og slutter kl. ??
* Vi får stempel til entre hele natten. Det er kun dem under 18 der ikke kan gå "ud" (men det er rimelig løst)
* Leje af Karizma er 1000 kr. i alt, som er et standardbeløb de skal have for at åbne 3 timer før (for os) samt at vi får en bartender. Hvis vi bliver over 100, får vi pengene tilbage. Men bliver vi kun fx. 50, bliver det 20 kr. pr. mand, bliver vi 20, bliver det 50 kr. osv.
* Prisen for hel flaske med vand er 450 kr., herudover er der 15 kr's bar (øl og vand)
* Det vil altså her komme til at koste et symbolsk beløb at deltage til festen, dette for at dække leje og evt. velkomstdrink / fællesflasker.
* Der vil blive stillet en konto til rådighed, hvor man indbetaler beløbet og skriver sit nickname, først herefter brugeren tilmeldt.
Afslutningsvis, så er der fordele og ulemper ved begge steder. The Room har vi mulighed for at spise på inden, og det ser endda ud til at være rigtig god mad. Den mulighed er der ikke i Slagelse, og vi er derfor henvist til fastfood. Men da vi jo ikke er kommet for at spise eller danse, så har Karizma den store fordel at vi har en afdeling i diskoteket for os selv, plus at vi stadig kan sive ud i mellem resten af diskotekets publikum når der bliver åbnet for det kl. 23.
Der har været lidt stille omkring vores fødselsdagsfest, og der har været undersøgt et par forskellige muligheder for, hvordan vi kunne afholde en fest, som vil tiltrække så mange brugere som muligt her fra brættet. Det har ikke været muligt at komme op med nogle steder i Jylland eller i København, derfor har vi nu følgende to muligheder:
The Room, Odense:
* Vi kan have det for os selv fx. fra 21.00 til 23.30, hvorefter øvrige lokale gæster vil blive lukket ind.
* Vi må være max 200 brugere herfra.
* De stiller pult til rådighed med mulighed for at andre med bedre grej kan medbringe deres i stedet for
* Leje af The Room er gratis, da der evt. kan reklameres med det i byen, så det kan trække 'yderligere kunder' til deres forretning, og derved tjene deres penge.
* Der er mulighed for spisning på The Room. Prisen afhænger af antal tilmeldte, fx. 160 kr for buffet. - Alt efter deltagerantal får vi et par flasker gratis.
* Denne fest er altså gratis - med mindre man ønsker at spise på The Room. I denne forbindelse vil wlt stille en konto til rådighed, hvor man indbetaler beløbet og skriver sit nickname, først herefter brugeren tilmeldt.
Karizma Club, Slagelse:
* Vi får den bagerste afdeling af Karizma som vores, og kloojve stiller en pult, 2 stk. CDJ1000 MRKII og 1 stk. DJM600 til rådighed for os.
* På Karizma har vi mulighed for at lave en intern CA DJ konkurrence, hvor alle nye såvel som gamle kan prøve kræfter med at stå bag pulten.
* Festen starter kl. 20 og slutter kl. ??
* Vi får stempel til entre hele natten. Det er kun dem under 18 der ikke kan gå "ud" (men det er rimelig løst)
* Leje af Karizma er 1000 kr. i alt, som er et standardbeløb de skal have for at åbne 3 timer før (for os) samt at vi får en bartender. Hvis vi bliver over 100, får vi pengene tilbage. Men bliver vi kun fx. 50, bliver det 20 kr. pr. mand, bliver vi 20, bliver det 50 kr. osv.
* Prisen for hel flaske med vand er 450 kr., herudover er der 15 kr's bar (øl og vand)
* Det vil altså her komme til at koste et symbolsk beløb at deltage til festen, dette for at dække leje og evt. velkomstdrink / fællesflasker.
* Der vil blive stillet en konto til rådighed, hvor man indbetaler beløbet og skriver sit nickname, først herefter brugeren tilmeldt.
Afslutningsvis, så er der fordele og ulemper ved begge steder. The Room har vi mulighed for at spise på inden, og det ser endda ud til at være rigtig god mad. Den mulighed er der ikke i Slagelse, og vi er derfor henvist til fastfood. Men da vi jo ikke er kommet for at spise eller danse, så har Karizma den store fordel at vi har en afdeling i diskoteket for os selv, plus at vi stadig kan sive ud i mellem resten af diskotekets publikum når der bliver åbnet for det kl. 23.
Senest rettet af Sunshine 27 mar 2009, 13:15, rettet i alt 2 gange.
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Jeg må indrømme jeg er mest til The Room. Hvis vi får vores egen afd. på Karizma hvor kun vi kan komme ind vil det betyde at ca. 10min efter resten af diskoteket er er åbent er vores afd. tømt da vi har éen pige på boardet og så vidt jeg ved er hun "spoken for".
Bare min tanke!
Bare min tanke!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Fairground skrev:Jeg må indrømme jeg er mest til The Room. Hvis vi får vores egen afd. på Karizma hvor kun vi kan komme ind vil det betyde at ca. 10min efter resten af diskoteket er er åbent er vores afd. tømt da vi har éen pige på boardet og så vidt jeg ved er hun "spoken for".
Bare min tanke!
Øhh... Piger da noget der kommer af sig selv bare der flasker nok ? sådan plejer da det og være !
undlader og stemme da jeg ikke kan denne dag... eller kan ik den dag som bliver valgt..

-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Jeg hoppede på Karizmaen. Mest fordi det er billigst for mig at komme derhen, og jeg HADER at skulle med toget fra Odense. Det har jeg gjort en gang for meget.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Jeg kan rigtig godt lide The Room, dejligt sted hvor man kan spise en fin burger til aften også bare blive siddende og få serveret sprut til fin house musik
Men jeg synes langt fra at lyden er optimal når der bliver skruet op for den i løbet af aften, der mangler total mellemtoner når man sidder ved bordene nede bag "søjlerne".
Har dog stadig stemt for Odense og The Room, selvom Karizma og "Level 2" kan blive rigtig fedt med mange festglade mennesker.
Har dog stadig stemt for Odense og The Room, selvom Karizma og "Level 2" kan blive rigtig fedt med mange festglade mennesker.
-
night_hawk
-
Feffe
- Site Admin
- Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
- Kontakt:
Re: Chart Attacks 10 års fødselsdagsfest!
Jeg er da kommet for at danse...??Sunshine skrev:Afslutningsvis, så er der fordele og ulemper ved begge steder. The Room har vi mulighed for at spise på inden, og det ser endda ud til at være rigtig god mad. Den mulighed er der ikke i Slagelse, og vi er derfor henvist til fastfood. Men da vi jo ikke er kommet for at spise eller danse, så har Karizma den store fordel at vi har en afdeling i diskoteket for os selv, plus at vi stadig kan sive ud i mellem resten af diskotekets publikum når der bliver åbnet for det kl. 23.
- FreakyFreakJan
- Geografisk sted: Sjælland