Medina & Breum - kun for mig (Steff mashup) Version.II

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
steffwell

Indlæg af steffwell »

Hey havde lavet en version der lige trængte til lidt mere top så har prøvet at fixe den nu, feedback på om lydniveau er iorden:-)

Morten breum - on it (original mix)

Medina - kun for mig (original)

(acapella) Medina - kun for mig

http://www10.zippyshare.com/v/49975890/file.html

Vh Steff
stefanbabz
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af stefanbabz »

testedet det i lørdags .. det virker faktisk ganske fint på gulvet! om det skyldes dit herlige mashup, eller folkene bare stadig ikke er kommet videre end medina skal jeg ikke kunne sige.. men det virker sgu

skulle du forresten have lyst til at droppe medina acappen .. så gør endelig det ;)
im a sucker for house music
Brugeravatar
steffwell

Indlæg af steffwell »

stefanbabz skrev:testedet det i lørdags .. det virker faktisk ganske fint på gulvet! om det skyldes dit herlige mashup, eller folkene bare stadig ikke er kommet videre end medina skal jeg ikke kunne sige.. men det virker sgu

skulle du forresten have lyst til at droppe medina acappen .. så gør endelig det ;)
fedt at høre:-) tilføj mig på msn, så sender jeg den til dig... hvilken klub spillede du på og hvad hedder du som dj?
theman1983

steffwell

Indlæg af theman1983 »

steffwell er det sådan så vi andre også kan få fingerne i den accapella der?
Dj Dk
Geografisk sted: der hvor jeg befinder mig nu
Kontakt:

Indlæg af Dj Dk »

Synes det lyder okay 3 medinaer ud af 5 mulige fra mig :wink:
k-roy
Geografisk sted: Slagelse

Indlæg af k-roy »

Syntes det en okay ide..
Men måske lidt echo agtig effekt på pellaen ville hjælpe lidt.. den lyder lidt tam
// Bekker
Besvar