Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.
Efter der har været lidt snak på boardet om noget ottomix, trentemøller og calabria sammen i et stykke musik har jeg valgt at prøve smide noget sammen.
Jeg har brugt rykketid fra trentemøller, den velkendte Calabria i Rune RK's update mix, og reagga beatet under navnet reaggasex.
Håber i kan lide det, man har jo efterhånden hørt calabria i 500 forskellige versioner.
Jeg syntes det er et rigtig sweet mix, også selvom det er tracks der er blevet mixet en hel del gange efterhånden.
Jeg kan især godt lide starten, men syntes måske du skulle skrue en smule ned for rykketid, og så en smule op for raggasex i stedet. Rykketid bliver ret dominerende så det virker voldsomt da den pludselig stopper.
Jeg ville ønske at folk undlod stønne-delen af Ottomix, det kunne være så overlegent eller i hvert fald behageligt.
Nu har vi hørt de 2 min stønnelyde det når op på når halbal-flemse leger med loop-knappen
Men ellers syntes jeg også det er et ganske velproduceret bootleg.
det her er kun ren kritik, intet had eller noget som helst, men dit bootleg roder helt vildt.. du har nogle ok elementer i starten men så bliver det utight senere hen & det flyder ikke sammen til et nummer
Ganske fed ide..
Men som andre os har nævnt blir det lidt rodet til tider..
Og i mine øre os lidt offbeat til tider. sådan meget lidt. men så man kan høre at 2 beats faktisk ik rammer helt clean hinanden. men ku blive rigtig nice med lidt fin pudsning tror jeg