"Borat" er tilbage...

Mangler du en film? Hvordan ripper man en DVD? Hvor anskaffes DivX henne? Alle film- og tvrelaterede spørgsmål og ønsker stilles i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
PsyClone
Indlæg: 1765
Tilmeldt: 22 apr 2002, 09:28
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

"Borat" er tilbage...

Indlæg af PsyClone »

... Som Bruno, den mode bevidste bøsse... ;)
http://www.youtube.com/watch?v=7ShQPfCVego

Spændende! :lol:
stefanbabz
Indlæg: 397
Tilmeldt: 26 sep 2008, 09:55
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af stefanbabz »

hehe glæder mig sgu til at se den .. borat var jo mega klasse!
im a sucker for house music
Besvar