Bærbar men hvilken??
Redaktør: Moderators
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
Bærbar men hvilken??
Hey alle skal bruge en god alround bærbar.
Den skal være 17"
Skal ha 4 gb ram
Et udemærket grafikkort
og en HDMI port
Det er der er vigtigt for mig er bare den kan køre lidt spil og Photoshop og at min xbox kan tilsluttes i HDMI porten.
jeg har et budget der hedder max 10k kan det lade sig gøre??
Den skal være 17"
Skal ha 4 gb ram
Et udemærket grafikkort
og en HDMI port
Det er der er vigtigt for mig er bare den kan køre lidt spil og Photoshop og at min xbox kan tilsluttes i HDMI porten.
jeg har et budget der hedder max 10k kan det lade sig gøre??

-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Bilka eller så var det Føtex har faktik en på tilbud i denne uge, den burde kunne klare det (:
4999,-
Og det er ikke pis (:
Compaq mener jeg at det var (:
Men det med X-boxen, det forstår jeg ikke, vil du tilslutte din X-Box din bærbar, hvor så du vil spille på din computer/bærbar's skærm?(:
Kann man det?^o)
4999,-
Og det er ikke pis (:
Compaq mener jeg at det var (:
Men det med X-boxen, det forstår jeg ikke, vil du tilslutte din X-Box din bærbar, hvor så du vil spille på din computer/bærbar's skærm?(:
Kann man det?^o)
BetteMand Out..
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.a ... d=59901846
det hele er inkl hdmi og stik
billigt - men så har du nogle penge du kan kaste efter nogle flere ram
det hele er inkl hdmi og stik
billigt - men så har du nogle penge du kan kaste efter nogle flere ram
Barry Lloyd
Det med X-boksen forstår jeg heller ikke.
Iøvrigt tror jeg det vil bliver meget meget svært, at finde en standard bærbar - hvor der er en HDMI indgang.
Det er normalt kun en udgang.
Du skal enten have et videograbber eller TV kort i maskinen, med HDMI indgang på - hvis du skal kunne sætte X-boksen til den.
Ingen af de maskiner der er omtalt indtil videre, har en HDMI indgang. De har en udgang.
PS: Prisen på den HP i den blå avis, er lige lovlig høj.
Jeg købte en magen til - for ca 1,5 år siden til 5995 kr. Incl. fjernbetjening m.m. til mediacenteret. NY. Hans før pris er helt hen i vejret.
Zivago
Iøvrigt tror jeg det vil bliver meget meget svært, at finde en standard bærbar - hvor der er en HDMI indgang.
Det er normalt kun en udgang.
Du skal enten have et videograbber eller TV kort i maskinen, med HDMI indgang på - hvis du skal kunne sætte X-boksen til den.
Ingen af de maskiner der er omtalt indtil videre, har en HDMI indgang. De har en udgang.
PS: Prisen på den HP i den blå avis, er lige lovlig høj.
Jeg købte en magen til - for ca 1,5 år siden til 5995 kr. Incl. fjernbetjening m.m. til mediacenteret. NY. Hans før pris er helt hen i vejret.
Zivago
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
Medmindre du ved hvad du laver bør du ikke give dig ud i køb af computere på dba.
Dba er stedet du går hen, når du vil have overpris for dine ting. Se eventuelt på hardwareonline.dk eller overclocking.dk's fora. Der er flere tråde dagligt, hvor folk spørger til råds omkring hardware og computere og hvad de skal købe.
Det er en god start.
Iøvrigt så vil jeg advare dig, at du risikerer at gå på kompromis, da det er tydeligt, at du ikke søger en bærbar, men et "desktop-replacement". Og du skal huske at bærbare computere altså ofte ligger næsten 400% over stationære i prisklasse for at opnå samme funktionseffekt.
Dba er stedet du går hen, når du vil have overpris for dine ting. Se eventuelt på hardwareonline.dk eller overclocking.dk's fora. Der er flere tråde dagligt, hvor folk spørger til råds omkring hardware og computere og hvad de skal købe.
Det er en god start.
Iøvrigt så vil jeg advare dig, at du risikerer at gå på kompromis, da det er tydeligt, at du ikke søger en bærbar, men et "desktop-replacement". Og du skal huske at bærbare computere altså ofte ligger næsten 400% over stationære i prisklasse for at opnå samme funktionseffekt.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
-
Feffe
- Site Admin
- Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
- Kontakt:
Jeg overtar lige tråden.,.. Hvad kan man få for 6000 kr med 13.3 skærm.
har kig på noget toshiba, men vil gerne have mest mulig for pengene
http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id=2655
har kig på noget toshiba, men vil gerne have mest mulig for pengene
http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id=2655
Helst ikke HP dvx6000 - mage til lort skal man da lede længe efter.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
Feffe
- Site Admin
- Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
- Kontakt:
Er nu yderst tilfreds med min gamle toshiba og nu har de en super service, som er svær at sige nej tilcm-rex skrev:en god start er at holde sig langt væk fra toshiba.Feffe skrev: har kig på noget toshiba, men vil gerne have mest mulig for pengene
hold dig til HP, dell og IBM
http://nordic.computers.toshiba-europe. ... 3rd_Launch
du den første jeg har hørt i 4 år som IT supporter der er glad for sin Toshiba og deres SERVICE... wtf den er da helt til grin, fik engang et laptop tilbage hvor de sagde der ikke var fejl på, jeg viste dem så at hvis man kørte cpu'en på 100% i mere end 2 min kom der røg ud af den ! men det var åbenbart meningenFeffe skrev: Er nu yderst tilfreds med min gamle toshiba og nu har de en super service, som er svær at sige nej til
http://nordic.computers.toshiba-europe. ... 3rd_Launch