Hey folkens!
Jeg overvejer at indstillerer en virtuel maskine på min Mac, også smide windows på den. Jeg har kigget meget på VM-Ware Fusion, og Windows XP Pro. Er der nogle der har erfaring med dette? Og er det muligt for mig at købe en OEM version af Windows XP Pro også bruge det?
På forhånd tak, og god weekend!
Virtuel maskine på Mac?
Redaktør: Moderators
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Jeg ville bruge VirtualBox, hvis jeg var dig. Den har jeg brugt til Linux i Windows.
Om du skal gå ud og investere i Windows, vil jeg lade være op til din egen samvittighed. Og så kan du jo eventuelt finde den software du vil købe på http://edbpriser.dk
Om du skal gå ud og investere i Windows, vil jeg lade være op til din egen samvittighed. Og så kan du jo eventuelt finde den software du vil købe på http://edbpriser.dk
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Jeg takker, jeg kigger lige nærmere på det. Altså jeg ville foretrække at købe OS'et, men spørgsmålet er om en OEM version kan virke? Det virker nemlig stupidt at smide flere tusind efter XP Pro, hvis man kan nøjes med ca. 1200 for en OEM.odder skrev:Jeg ville bruge VirtualBox, hvis jeg var dig. Den har jeg brugt til Linux i Windows.
Jeg vil ihvert fald varmt anbefale VMware Fusion.
Jeg er glad for muligheden for at have dualboot gennem bootcamp med Vista/Leopard og så kunne starte min bootcamp partition op inde fra leopard gennem VMware Fusion. På den måde, skal jeg ikke bruge 3 OS-installationer og har altid mulighed for at boote til Vista, hvis jeg vil have fuld systemkraft, mens jeg bruger det.
Omkring OEM versioner, så skal jeg ikke kunne sige det, men jeg ville, da tro (helt udokumenteret og uden garanti) at det burde virke. Såvidt jeg ved så betyder OEM jo bare, at den binder sig til dit motherboard?
Jeg er glad for muligheden for at have dualboot gennem bootcamp med Vista/Leopard og så kunne starte min bootcamp partition op inde fra leopard gennem VMware Fusion. På den måde, skal jeg ikke bruge 3 OS-installationer og har altid mulighed for at boote til Vista, hvis jeg vil have fuld systemkraft, mens jeg bruger det.
Omkring OEM versioner, så skal jeg ikke kunne sige det, men jeg ville, da tro (helt udokumenteret og uden garanti) at det burde virke. Såvidt jeg ved så betyder OEM jo bare, at den binder sig til dit motherboard?
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
VMware Fusion har også kun gode anbefalinger herfra - også med Windows XP Pro, hvilket jeg mener er det eneste program jeg har sat det op med.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright