P3 ID?
Redaktør: Moderators
P3 ID?
Hejsan
Håber I kan hjælpe med denne. I lørdags 02/05/09 blev der spillet en sang ved en 14-tiden som jeg selvfølgelig søger. Jeg mener at der blev sagt "Jazzman" efter nummeret, om det er kunstneren eller selve tracket der hedder det, fik jeg ikke fat i. Det blev desuden spillet lige før Walou med Outlandish, hvor de iøvrigt også gav et radio interview.
Mon der er nogen der kan hjælpe?
Håber I kan hjælpe med denne. I lørdags 02/05/09 blev der spillet en sang ved en 14-tiden som jeg selvfølgelig søger. Jeg mener at der blev sagt "Jazzman" efter nummeret, om det er kunstneren eller selve tracket der hedder det, fik jeg ikke fat i. Det blev desuden spillet lige før Walou med Outlandish, hvor de iøvrigt også gav et radio interview.
Mon der er nogen der kan hjælpe?
Skal man skrive noget her?
http://www.dr.dk/playlister/playlist.as ... cidName=P3
Det er det tætteste man kan komme. Næste nummer blev i følge deres playliste først spillet kl. 16
Kode: Vælg alt
Tidspunkt Kunstner Titel
13:00 Amy Winehouse Rehab
13:05 MQ KENDING
13:11 DJ Encore I See Right Through To You
13:18 KILLERS Spaceman
13:24 CARPARK NORTH Shall We Be Grateful
13:28 STERLING Ubesvaret opkald
13:30 MQ KENDING
13:33 GUNS N' ROSES November Rain
13:34 GUNS N' ROSES November Rain
13:34 GUNS N' ROSES November Rain
13:36 GUNS N' ROSES November Rain
13:55 Kanye West Love LockdownVær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Gennem denne kontakt:
*
registrerer og besvarer vi dine spørgsmål om programindhold/webindhold, musik, sende-tider, virksomheden DR og licens
*
registrerer og videreformidler vi dine kommentarer med ros eller ris
*
registrerer og videreformidler vi dine ønsker til f.eks. programmer, websider, musik mv.
*
kan du kontakte vore chefredaktioner for tv, radio og web, hvis du har konkrete forslag til programmer eller websider
Programservice har mange henvendelser, og derfor kan svartiden være op til 9 dage. Som udgangspunkt besvarer vi ikke spørgsmål til programmer, som er blevet sendt for over fem år siden.http://dr.dk/OmDR/Kontakt_DR/Kontakt_DR ... 143129.htm
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Nå, jeg skrev til P3 og de svarede at jeg måtte vente til playlisten blev opdateret. Der gik flere dag og uger hvor siden ikke blev opdateret. Jeg hørte så sangen igen idag og fandt ud af at jeg leder efter nedenstånde. Er der nogen der kan være behjælpelige med den?
Jazmine Sullivan - Dream Big
Skal man skrive noget her?
Så skal du da ha' en cdm:raffay skrev:Nå, jeg skrev til P3 og de svarede at jeg måtte vente til playlisten blev opdateret. Der gik flere dag og uger hvor siden ikke blev opdateret. Jeg hørte så sangen igen idag og fandt ud af at jeg leder efter nedenstånde. Er der nogen der kan være behjælpelige med den?
Jazmine_Sullivan--Dream_Big-Promo_CDM-2009-WUS
░░ Rel. date .: 12/02/2009 ░░
░░ ░░
░░ Artist ....: Jazmine Sullivan ░░
░░ Album .....: Dream Big ░░
░░ Genre .....: House ░░
░░ ░░
░░ Label .....: Sony Music ░░
░░ Catalog # .: ░░
░░ Covers ....: no ░░
░░ ░░
░░ Source ....: CDDA ░░
░░ Size ......: 38MB ░░
░░ THIS IS *NOT* A SUBSTITUTE OF THE ORIGINAL. ░░░
░░ --------------------------------------------------------------------- ░░░
░░ ░░░
░░ NB TRACKNAMES: LENGHT: ░░░
░░ ░░░
░░ 01 - Dream Big (Main Version) 03:38 ░░░
░░ 02 - Dream Big (Stonebridge Remix) 03:14 ░░░
░░ 03 - Dream Big (Stonebridge Club Remix) 06:49 ░░░
░░ 04 - Dream Big (Monk & Prof Remix) 03:22 ░░░
░░ 05 - Dream Big (Monk & Prof Club Remix) 04:18 ░░░
░░ 06 - Dream Big (Ghettopop Remix) 03:14 ░░░
░░ 07 - Dream Big (Ghettopop Club Remix) 03:50 ░░░
░░ 28:25 ░░░
░░ --------------------------------------------------------------------- ░░░
░░ TO THE INVOLVED ARTIST(S), CONSIDER THIS AS A FREE WORLDWIDE ░░░
░░ PROMOTION CAMPAIGN. TO THE END USER, SUPPORT THE ARTIST(S) OR DEL! ░░░ Filesize: 40 MB
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.