Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Walla min fætter Har lige købt en ny bærbar med Vista Home Premium.. Bl.a. med det formål at skifte Vista ud med 7 hurtigst muligt (måske også noget Linux, men først og fremmest 7)
Tænkte at jeg ligeså godt kunne komme i gang med det samme, og havde så tid til det i dag. Og Walla... det er superguf. Har læst rundt på hele google, og har ikke umiddelbart fundt hangs ved det - RC'en altså. (Inkl XP emulator til de bekymrede). Læs mere her http://www.winsupersite.com/Default.asp
Well, sørg for at lave back up af vigtige ting hvis du vil bruge 7 som eneste operativsystem. Btw - efter en times tid har du ikke lyst til andet Fuck det var trist at komme tibage til min stationære, men der går lige lidt tid før den får turen
(PS - Du kan bruge ind-win7-7100 x86 eller x64 efter behov og så en af de 5-10 nøgler der kan findes alle steder)
Jeg har tidligere haft beta'en på min maskine .. Så skal helt klart også ha RC1 installeret.. Det handler bare om at tage sig sammen, da jeg allerede har hentet den..
Dem der er ude hedder:
Microsoft.Windows.7.RC1.Build.7100.x86.DVD-iND
Microsoft.Windows.7.RC1.Build.7100.x64.DVD-iND
Tror demoen her gælder til jan 2010 (Dvs gratis med opdateringer), og vil tro jeg har en corporate el lign inden da. Ellers køber jeg det for det er lige sådan noget man har manglet meget længe/altid
Er der nogen af jer som har kastet jer ud for alvor i Windows 7? Jeg har altid hadet Vista som pesten, og endnu mere, efter jeg fornyligt skulle sætte en af mine venners bærbare op med Vista på. Men jeg synes nu Windows 7 ser ganske fornuftigt ud. Og kan se at den også har Windows Classic-tema :)
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Sakset fra download-siden:
o 1 GHz or faster 32-bit (x86) or 64-bit (x64) processor
o 1 GB RAM (32-bit) / 2 GB RAM (64-bit)
o 16 GB available disk space (32-bit) / 20 GB (64-bit)
o DirectX 9 graphics processor with WDDM 1.0 or higher driver
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Jeg har brugt en af disseher, men jeg tror alle virker (Bruger dog engelsk version og ved ikke noget om en evt dansk) Er stadig meget tilfreds med Win 7. Første lille minus er at Daemon Tools ikke er kompatibelt.. (Endnu?)