Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Will skrev:Hvordan ser man på det, hvis nu jeg prøver at overtale lidt piger til at tage med? Tænker mere betaling osv. Om de så evt bare kunne betale når vi kommer der op
kloojve skrev:Det vil som udgangspunkt ikke være muligt at betale på selve aftenen da jeg planlægger at ramme et hegn og derfor ikke er i stand til at styre finanser.
Folk med respekt for sig selv og for sammenholdet her på CA, bør indbetale de 100kr.
Jeg synes det er helt fair at hvis man hiver nogle trunter med ude fra, ja så skal de ikke betale.
Det er muligt det er diskrimnerende, men sunshine kan altså ikke klare alt den opmærksomhed som 40 drenge ellers vil gi hende ;P
Will skrev:Jeg kommer også, regner med at overføre i løbet af weekenden.
Hvordan ser man på det, hvis nu jeg prøver at overtale lidt piger til at tage med? Tænker mere betaling osv. Om de så evt bare kunne betale når vi kommer der op?
Kunne nok skrave en 4 stykker sammen så bilen er fuld.
Så er der jo penge nok til at i køber en fælles flaske!!
Uh jeg var lige inde at kigge på dette lille events facebook-gruppe. Nydeligt nydeligt nydeligt! Det bliver et herlig gensyn med mange herlige folk blandet med et nysyn af medlemmer (af hvad jeg kan huske, men nu drak jeg faktisk også mig selv under til første Club Above). Der er lagt op til en perfekt cocktail for et CA-POT
- og alle jer tvivlere... FÅ JER TILMELDT
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright