PlayStation 3
Redaktør: Moderators
PlayStation 3
Hej Drenge, jeg nyder lige nu en fantastisk Wii maskine med godt 70 spil vil jeg skyde på. Jeg er efterhånden blevetl idt træt af den, da jeg ser den som mere sjov når man har venner på besøg. Derfor vil jeg hører om nogen ved hvor man kan skaffe en billig PS 3, eller hvis nogen har en til salg må i gerne skrive 
Prøv:
http://www.qxl.dk/search/search.asp?txt ... eAndDesc=1
eller
http://www.pricerunner.dk/cl/52/Spillek ... ps3&ref=sp
Umiddelbart lige mit bedste bud.
http://www.qxl.dk/search/search.asp?txt ... eAndDesc=1
eller
http://www.pricerunner.dk/cl/52/Spillek ... ps3&ref=sp
Umiddelbart lige mit bedste bud.
100 % enig. Den er sq dejlig at have til en søndag hvor man bare ikke gider være natur menneske. Der intet som lige at tage et slag Tekken i ny og næ.bpm skrev:jeg kan selv sige at alle jeg kender som har købt en wii har solgt den igen... bare ikke sjovt i længden...
Jeg har selv en ps3 og den er alle pengene værd. og jeg spiller ikke engang ret meget...
Nu ved jeg ikke rigtig hvor i landet du bor, men gamestop/ebgames har vist en 80GB til 2699 eller til 3399 med 2 spil, så hvis du har sådan en i nærheden, kan du jo altid lige smutte derned og købe 
Ellers vil alternativet være og bestille i UK, der kan godt være et par hundrede og spare, men spg er om det besværet værd
Ellers vil alternativet være og bestille i UK, der kan godt være et par hundrede og spare, men spg er om det besværet værd
<---------------------------->
§1 I'm always right
Det kan som regel aldrig betale sig at købe elektronik i UK, da der bliver lidt med at få sat apparatet til korrekt spændning samt frekvens, og derfor er en besparelse på et par hundred kroner ikke besværet værd, synes jeg.JayJay^^ skrev: Ellers vil alternativet være og bestille i UK, der kan godt være et par hundrede og spare, men spg er om det besværet værd
Tjo det skal lige være hvis de smider flere usb indgange i (hvilket jeg ikke ville have noget imod). Men jeg er stadig uforstående over for dens form. Hvorfor ikke bare lave den firkantet og så slippe for den bue? Jeg vælger at tro at den bue kun er der for designets skyld og ikke har nogen funktionel gavn.Infected skrev:Tjo, men lur mig om der ikk kommer en.. De kan da i hvert fald ikk lave en som er større..
Meget elektronik kan køre på alle de 3 slags spændinger der findes feks wii/ps3 det eneste det kræver er et converter stik fra den 3 benede uk til en dk model, denne koster vel et sted mellem 60-100 kr, ellers kan man også bare klippe stikket af og sætte et på der passer til dk modellen.Raun skrev:Det kan som regel aldrig betale sig at købe elektronik i UK, da der bliver lidt med at få sat apparatet til korrekt spændning samt frekvens, og derfor er en besparelse på et par hundred kroner ikke besværet værd, synes jeg.JayJay^^ skrev: Ellers vil alternativet være og bestille i UK, der kan godt være et par hundrede og spare, men spg er om det besværet værd
Edit: Fandt lige den her oversigt
Spænding:
- USA/Canada 120V ~, 60 Hz
UK/Australien 240 V ~, 50 Hz
Europa 230 V ~, 50 Hz
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us

Kan ikke helt hjælpe med et bundle tilbud, men kan klart stå inde for GH:MT, det er sq fedt imoraffay skrev:Nu hopper jeg lige med på PS3 tråden her og efterspørger om der er nogen der kender til et bundle pack med PS3 og Guitar Hero Metallica? Har ingen af delene nemlig...
§1 I'm always right
Re: PlayStation 3
Jeg har også selv en playstation 3 og den kan varmt anbefales.
Her i 2009 og i starten af 2010 skulle der komme nogle fede titler!
Jeg sidder fx. med spænding og venter på det nye formel 1 spil fra Codemasters.
Gran Turismo er vel også snart på trapperne?
Jeg sidder fx. med spænding og venter på det nye formel 1 spil fra Codemasters.
Gran Turismo er vel også snart på trapperne?
Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?Re: PlayStation 3
... Der koster 600 kr. stykket.mimic skrev:Jeg har også selv en playstation 3 og den kan varmt anbefales.
BØH
Re: PlayStation 3
Jeg køber de fleste spil i UK, der er en masse og spare. Det er dog til Xbox, men må også kunne gøres til PS3, har også flere gange købt brugte spil til under 100,- stykket og gået i Gamestop og lavet en preorder på kommende spil, man afleverer 3 spil og får det nye spil samt et gavekort på 100,-goafreak skrev:... Der koster 600 kr. stykket.
§1 I'm always right