"fixe" TDC kabelboks i kælderen hvordan ?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
allstar
Geografisk sted: dk
Kontakt:

"fixe" TDC kabelboks i kælderen hvordan ?

Indlæg af allstar »

0X word up !

Jeg er lige flyttet i en ny ejerlejlighed, der er en tdc tv boks i kælderen, jeg har hørt at man kan fjerne et filter så man kan se tv uden at betale,
det vil jeg gerne gøre men ved ikke hvordan det skal gøres, har nogen erfaringer med den slags ?

Boksen i kælderen er den hvor alle antennestikkene kommer ud af. der er dog kun 5 stk da det er en lille opgang,
håber virkelig at nogen kan hjælpe da jeg synes at tdc tager ALT for mange penge for deres lort !
Billede
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Re: "fixe" TDC kabelboks i kælderen hvordan ?

Indlæg af Sunshine »

der findes en tråd om det her et eller andet sted, men jeg ved ikke hvor. Men jeg ved, at amh ved det :)
Billede
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Først skal du bestille mindst den lille pakke for overhovedet at have et signal igennem fra TDC på kabel tv. Herefter skal du have fat i nøglen til boksen hvilket tit betyder du skal blive meget gode venner med en TDC mand eller en af deres konsulenter. (Der var engang hvor viceværten i huset havde en ekstranøgle til boksen, men på grund af for meget fusk blev de vidst indraget for nogle år siden). Herefter kan du fjerne "filtret".

Tit er det nemmere at blive gode venner med en nabo eller over/underbo og så dele tdc signalet og regningen mellem to lejligheder. Jeg ved at det i praksis kan fungerer med op til tre lejligheder hvis man bruger nogle gode kabler.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
allstar
Geografisk sted: dk
Kontakt:

Indlæg af allstar »

så langt så godt, tak for jeres svar, men det ville være endnu bedere hvis nogen kunne svare mig på hvordan man fjerner det filter, den boks er alt for nem at komme ind i selvom den er låst..
Billede
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Der er altså en gammel tråd et eller andet sted om det her, hvor det bliver forklaret og der er billeder af filtret. Det er en lille cylinder, der skal tages ud mellem to ledninger... Jeg leder lige videre efter tråden :)
Billede
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Det tog så ca. 8 sek at skrive "tdc kabel tv filter" på google.dk og trykke søg, men det skulle du da ikke spilde din tid med da det var dig der stillede spørgsmålet.

http://www.2600.dk/projekter/tekster/20 ... tvhack.txt
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
DoMiNaToR
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Et sted i DK

Indlæg af DoMiNaToR »

Han er lovlig undskyldt søgeindexet er pt ikke helt up to date, og det kommer nok til at tage et par dage før det er klaret, med mindre hosten giver tilladelse til flere sql udførsler i timen, ellers må jeg tage lidt af gange her de næste par dage, lige som jeg har gjort her de første par dage.

Pt har vi indexeret de ca 100000 poster ud af ca 187000.
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us
Billede
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Jeg ved præcis hvordan det fungerer nu :)

Jeg har en kammerat som arbejder som kabelTV Tekniker for YouSee.

Først skal du have adgang til kælderen, det går jeg ud fra du har :)

Så skal du have en Nøgle hvorpå der står "TV" Det skulle der også meget gerne stå på Cylinderen til boksen, ellers skal der stå enten "B" Eller "RT" Hvis kassen er sådan en grå kasse kan du hægte den af og på igen, du piller filteret af dit kabel hvor på dit lejligheds nummer står og wupti så har du fuldpakke. Dog ligger der en seddel med Etage, side, hvilken pakke, dato for ændring, og teknikerens initialer. Håber du kunne bruge dette, ellers fang mig på en PM. :)
webzi

Indlæg af webzi »

Netop AMH - Ellers gør lige som mig.. Tag samtlige stik og sæt i = Gratis TV - Har jeg nu haft i 3 år :)
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Hmm, mener du ta' alle filtrene af ? For det opdager de, og det går de igennem har jeg hørt fra ham jeg kender der er KabelTV tekniker..
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Enten så fjerner man da alle filtre, eller også så smider man et defekt eller tomt filter på.
Fjerner du kun din egen og teknikeren kommer ud, så er det ikke svært at regne ud hvem der har pillet :)
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

De kan se om du har udboret et filter eller ej. De har noget fint måleudstyr som de kan gå rundt og måle på direkte udenfor døren på den oågældende lejlighed.... Og derved se om der er fuld signal igennem eller mindre signal igennem. Det nyeste nye de er begyndt på er at sætte en slags lås bagerst på filtret, så du slet ikke kan pille filteret af og i så fald kan de se du har pillet....
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Jeg er da udemærket klar over at de kan se det og måle sig frem til.
Men det gør da kun min pointe mere valid.

Fjern et filter og du er busted
Fjern alle og så aner de ikke hvem der har fjernet det.

Og ja de kan med de nyeste låse se det, men igen - fjern alle og du blir ikke busted.

men når det er sagt, så køb dog jeres service eller drop tv.
Andet er da for usselt - selvom det er nemt, det er trick tyveri på gamle også.
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Det nemmeste er at du kan pille vilkårlige af. Bare 3 stykker. Hvis det er alle tror jeg der er 1 eller 2 som ringer ind og ikke forstår at de har fuldpakke og ikke betaler for det..
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

amh skrev:Hvis det er alle tror jeg der er 1 eller 2 som ringer ind og ikke forstår at de har fuldpakke og ikke betaler for det..
Så er man da oss godt dum.. Man ska da udnytte det man får gratis, mens man kan ;)..
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Tja, men nu er det Danske samfund opbygget af nogle (få) meget ærlig personer...
Besvar