Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Da jeg skal på en længere rejse hvor jeg bl.a. skal forbi Miami vil jeg lige høre om der er nogen herinde som har gode/dårlige erfaringer med hoteller/hostels i nærheden af South Beach? Prislejet på hoteller i Miami er generelt ret højt så derfor vil det være rart at føle sig nogenlunde sikker på det man vælger at smide penge efter. Søger man rundt på tripadvidsor.com og hotels.com er der utroligt man blandede reviews fra turister så derfor vil jeg høre om nogen af jer har været der og kan anbefale et super godt og billigt sted eller et sted hvor pengene i det mindste er givet godt ud.
Nu ved jeg ikke hvor længe du skal være der og hvor mange der skal bo der, men de sidste gang jeg har været udenlands, har jeg lejet en lejlighed fremfor hotel, det var en del billigere, nu er USA jo i krise, så kunne være det var muligt og leje noget billigt dernede
Det vil jeg da lige prøve at undersøge. Ska være i Miami ca. 2 uger og så videre til Orlando. Har du nogen forslag til hvor man kan finde sådanne lejligheder?
Hvis det kun er 14 dage, er det ikke sikkert det kan betale sig med lejlighed, men nu kender jeg ikke prislejet pr. hotel overnatning, men jeg har fundet en enkelt side med udlejning af lejligheder http://www.homeaway.dk/Florida/det-sydo ... a/r371.htm der kan du få et indblik i priserne, det er dog ferielejligheder for en uge ad gangen, det jeg har haft lejet når jeg har været afsted er en alm. møbleret lejlighed og de har kostet mellem 700 og 1400 kr for en måneds leje