Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Så er det snart oppe over med den nyeste udgivelse af Mozilla Firefox. Ifølge flere blogs, så skulle den komme i løbet af denne uge. Ildræven er nu nået til version v3.5, og der mange spændende ting i den nyeste udgave. Som altid, vil jeg opfordre jer alle til at opgradere jeres Firefox - eller endnu bedre, skifte Internet Explorer ud med Firefox.
nåh ja okay.. fik lige blandet noget sammen der ..
Men da Firefox 3 (må det være) hentede jeg den bare direkte fra deres hva-man-nu-end-vil-kalde-det, hvilket jeg fandt på google.. og adressen er http://ftp.mozilla.org/.. og derfra browser man bare ind under firefox osv
Det er jo så lidt pinligt at vi alle tre har oplevet den, for så må det betyde at der en funktion i Firefox som ikke virker helt så godt som tidligere.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Jeg har også fået den en enkelt gang. Jeg synes at denne version kører langt mere stabilt end den 3.0. Der havde jeg satme mange problemer, og nok også der jeg hyppigst har brugt IE som alternativ.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Den kører perfekt her i osx. Jeg har ikke fået den en eneste gang endnu. Havde dog håbet på at se javascript fart i nærheden af safari 4, men det går nok
Jeg har problemer med, at browseren bliver VILDT langsom når jeg samtidig har messengervinduer åbne, hvor der foregår samtaler. Meget mystisk, og vildt irriterende. Den laver den der "svarer ikke" i ca. 10 sekunder, imellem at jeg skifter vinduer, hvorefter den bliver nogenlunde normal igen indtil næste gang jeg navigerer til et andet vindue.