HØRT!Fairground skrev:Jeg HADER folk med barnevogne!!!
Hvor står det skrevet eller får man et kort der giver ret til at være pisse ignorant og arrogant overfor resten af verden når man skyder en lorte unge ud?
"Dette kort giver ret til at fylde hele fortove og cykestier med jeres latterligt store barnevogne. Har du en mand / kone med dig og evt. barn der kan gå så prøv at dan en menneskelig kæde så absolut INGEN kan komme forbi jer. Prøv at gå i et tempo som er så langsomt at folk bliver nød til at prøve at komme undenom jer for simpelthen ikke risikere dø af jeres sløve tempo. Når disse andre folk UDEN børn så prøver at komme forbi jer sæt så tempoet op til det ekstreme og forsøg så vidt muligt at ramme pågældene vantro person med barnevognen"
Jeg er bare ik' nede med dem...
Brokketråd
Redaktør: Moderators
Re: Brokketråd
Hader børn og alt der følger med...
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Så sent som i går udtalte jeg, at jeg ikke kan lide børn, som svar på spørgsmålet om jeg ikke snart skal til at have nogen. Det bliver sikkert noget andet med mine egne (de bliver jo totalt meget anderledes end skrigende krævende egoistiske unger med snotstænger og lorterøv), men jeg er ikke meget for børn. Ind imellem, når jeg bliver en lille smule skruk, tager jeg over og besøger min veninde i Næstved, som har en pige på 6 og en dreng på 2. Efter et par dage derovre, er jeg kureret.
Hvad er der blevet af privat byt og en flesibel tjenestefordeler?3dotz skrev:Problemet er, at jeg søgte for flere måneder siden, men har først lige fået svar, og nu kan jeg nok ikke få fri til dette arrangement.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Er kommet til at melde mig til bartjans til en fest samme dag som Syg Nok label rykker ind på M/S Stubnitz. Selvom man har set ATK & Co. før, så kunne jeg forestille mig det bliver sindsygt på båden.
Er ved at lave backup af en harddisk inden den skal formateres.
366 GB i form af musik, billeder og små videoer. Overførsel mellem to eksterne harddiske... Zzzzz
366 GB i form af musik, billeder og små videoer. Overførsel mellem to eksterne harddiske... Zzzzz
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Lorte fucking a-kasse og deres regler. Som ikke er til at finde rundt i for almindelige mennesker.
Hahaha, der var jeg for et par måneder siden, det er MEGA umuligt... Totalt skidt system - men hvorfor skal du bruge det til noget, du skal vel bare melde dig ind? Det er langt værre at få penge ud af dem!Sunshine skrev:Lorte fucking a-kasse og deres regler. Som ikke er til at finde rundt i for almindelige mennesker.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Jeg har været meldt ind, og nu melder jeg mig ud igen. At skulle af med penge er ikke et begreb, de kender til. Og jeg skønner, at sandsynligheden for at jeg bliver arbejdsløs er meget, meget lille, så de penge kan jeg ligeså godt spare.
Jeg hader krævende mennesker.
Hvorfor forstår folk ikke at man ikke altid lige har tid og overskud til ligegyldigt lort - bare fordi de har.
Det er muligt at du har sommerferie, men derfor er det ikke sikkert at jeg gider lege med dig hver dag.....
Overvejer seriøst at gennemgå mine kontakter med den store kniv.
Hvorfor forstår folk ikke at man ikke altid lige har tid og overskud til ligegyldigt lort - bare fordi de har.
Det er muligt at du har sommerferie, men derfor er det ikke sikkert at jeg gider lege med dig hver dag.....
Overvejer seriøst at gennemgå mine kontakter med den store kniv.
Jeg hader varmen. Eller det gør jeg ikke. Jeg hader den høje luftfugtighed vi har her i Danmark.
Mit blandingsbatteri i køkkenet gik i stykker i tirsdag. En gummiring med en låsetut havde slidt sig ned, så selve hanen sprang af og vandet sprøjtede i hele køkkenet. Det var dog bare at slukke og så tørre op. Ringe efter VVS-vennen, som dog ikke havde tid før om et par dage.
I morges ville jeg så dreje den ballofix der sidder på vandrøret, så min kone eller jeg ikke kunne komme til at tænde for hanen ved en fejl. Så knækker lortet og vandet sprøjter ud i en fin stråle. Så fat i viceværten, der måtte lukke for hovedhanen. Der efter få bestilt en bliktud, der efter et par timer valgte at dukke op. Han skiller skidtet ad og sætter en ny ballofix på. Samtidig kan han lige så godt sætte det nye blandingsbatteri jeg havde været ude og købe til.
Så mangler han nogle stumper, så han skal en tur ned på Roskildevej og købe disse. Et kvarter ca. siger han, så konen og jeg går ind og sætter Heroes sæson 2 på fladskærmen. Efter næsten et helt afsnit dukker han op igen. Han gør det færdigt og så kommer der lige det med regningen.
Den får vi tilsendt. Et hurtigt prisoverslag skifter meget hurtigt fra 1100 til 1500 op til 1600 kr. Det er med 2½ times arbejdsløn for han er jo kørt fra Amager og hjem til mig. Og ned og handle/holde pause.
Hans arbejde var professionelt nok, men hvorfor skal jeg betale for, at han skal køre hjem til mig, hvorfor skal jeg betale for, at han ikke har de stumper, der er nødvendige. Den fysiske arbejdsløn rundet op til nærmeste halve time er fin med mig, men at jeg skal betale for, at han kommer forstår jeg ikke.
Jeg er ikke blikkenslager og jeg er glad for, at det er blevet ordnet af en professionel, men det at jeg skal vente flere dage på regningen (så kan man skrive lidt flere stumper på m.m., som jeg ikke kan anfægte, og måske lidt længere arbejdstid som jeg ikke rigtig kan modargumentere for som han sagte, så var det ikke hans skyld, at der var vejarbejde på Roskildevejen.
Så det bliver nok 2000 kr ud af sommerferiebudgettet. Sikke en lortedag.
...
Mit blandingsbatteri i køkkenet gik i stykker i tirsdag. En gummiring med en låsetut havde slidt sig ned, så selve hanen sprang af og vandet sprøjtede i hele køkkenet. Det var dog bare at slukke og så tørre op. Ringe efter VVS-vennen, som dog ikke havde tid før om et par dage.
I morges ville jeg så dreje den ballofix der sidder på vandrøret, så min kone eller jeg ikke kunne komme til at tænde for hanen ved en fejl. Så knækker lortet og vandet sprøjter ud i en fin stråle. Så fat i viceværten, der måtte lukke for hovedhanen. Der efter få bestilt en bliktud, der efter et par timer valgte at dukke op. Han skiller skidtet ad og sætter en ny ballofix på. Samtidig kan han lige så godt sætte det nye blandingsbatteri jeg havde været ude og købe til.
Så mangler han nogle stumper, så han skal en tur ned på Roskildevej og købe disse. Et kvarter ca. siger han, så konen og jeg går ind og sætter Heroes sæson 2 på fladskærmen. Efter næsten et helt afsnit dukker han op igen. Han gør det færdigt og så kommer der lige det med regningen.
Den får vi tilsendt. Et hurtigt prisoverslag skifter meget hurtigt fra 1100 til 1500 op til 1600 kr. Det er med 2½ times arbejdsløn for han er jo kørt fra Amager og hjem til mig. Og ned og handle/holde pause.
Hans arbejde var professionelt nok, men hvorfor skal jeg betale for, at han skal køre hjem til mig, hvorfor skal jeg betale for, at han ikke har de stumper, der er nødvendige. Den fysiske arbejdsløn rundet op til nærmeste halve time er fin med mig, men at jeg skal betale for, at han kommer forstår jeg ikke.
Jeg er ikke blikkenslager og jeg er glad for, at det er blevet ordnet af en professionel, men det at jeg skal vente flere dage på regningen (så kan man skrive lidt flere stumper på m.m., som jeg ikke kan anfægte, og måske lidt længere arbejdstid som jeg ikke rigtig kan modargumentere for som han sagte, så var det ikke hans skyld, at der var vejarbejde på Roskildevejen.
Så det bliver nok 2000 kr ud af sommerferiebudgettet. Sikke en lortedag.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Ikke for at forsvare ham, men det giver vel meget god mening, at han skal have løn for transport, såvel som det ikke kan forventes, at han har alle delene parat. - Og så skal han slf. også have løn for at købe dem ind. Det er vel ikke sådan, at han bare skal ligge og køre DK tyndt en hel dag, for en ½ times arbejde.3dotz skrev:Hans arbejde var professionelt nok, men hvorfor skal jeg betale for, at han skal køre hjem til mig, hvorfor skal jeg betale for, at han ikke har de stumper, der er nødvendige. Den fysiske arbejdsløn rundet op til nærmeste halve time er fin med mig, men at jeg skal betale for, at han kommer forstår jeg ikke.
Men surt er det da - glæd dig over at det nye holder i lang tid
Det er alt for varmt uden for .. og jeg skal på job kl. 15 til 23. Hovedbanen koger.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Som nco siger, så er det alt for varmt.. Selv med åbne vinduer..
Jeg har en time tilbage til jeg har fri, og har INTET at lave..
Jeg har en time tilbage til jeg har fri, og har INTET at lave..
Det er da yderst normalt at tage pris for kørsel og diverse specialindkøb, der er nødvendige (og den tid det tager i arbejdsprocessen). Men ja, sure penge er det at skulle af med.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
Jeg vil gerne brokke mig over, at danskere generelt aldrig kan stilles tilfredse med vejret. Enten er der for koldt, så er der for varmt, så blæser der for meget, dernæst for lidt, så kommer der for lidt regn til haveplanterne, så kommer der for meget så kornmarkerne drukner. Jeg ved godt, man ikke skal skære alle over én kam, men tjek lige selvsamme side i denne tråd, som jeg skriver på her... Vær nu for fanden glade for, at der endelig er sommer!
Og husk; der findes ikke dårligt vejr, kun dårlig påklædning
Og husk; der findes ikke dårligt vejr, kun dårlig påklædning
Uden vejret havde vi ikke noget at snakke om.
nco\\ CHART ATTACK 1999
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Sådan er det at være dansker.. Så skal man brokke sig.Sunshine skrev:Jeg vil gerne brokke mig over, at danskere generelt aldrig kan stilles tilfredse med vejret. Enten er der for koldt, så er der for varmt, så blæser der for meget, dernæst for lidt, så kommer der for lidt regn til haveplanterne, så kommer der for meget så kornmarkerne drukner. Jeg ved godt, man ikke skal skære alle over én kam, men tjek lige selvsamme side i denne tråd, som jeg skriver på her... Vær nu for fanden glade for, at der endelig er sommer!
Jeg vil gerne brokke mig over, at mit tv signal er væk. Nu har YouSee så sagt, at de sender en tekniker ud, fordi jeg ikke er den eneste.
Men så vil jeg gerne brokke mig over folk der ringer fra privat og hemmeligt nummer og ikke ringer igen. Det er da pisse irriterende, at man ikke ved, hvem det var, for jeg tror nemlig det var YouSee teknikeren.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Tager generelt ikke telefonen hvis det er hemmeligt/privat nummer. Så må folk læggen en besked på telefonsvareren og så kan man ringe igen. Hader når folk ringer med hemmeligt nummer!