Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.
Ja så vidt jeg har fået at vide/fundet frem til så er det Morten Hampenberg der står bag. Med hjælpe med sangen mener du vel et upload, men har ikk lige kunne finde andet end youtube rips, har selv rippet en derinde fra som er overkommelig at lytte til hvis man absolut skal, men ikk vildt god desv. Håber på noget scene release snart
Jo jooo det er kommet fra ideal og ligger også til download på deres DL side .. ganske fornuftigt udspil, dog kunne jeg godt være foruden Alexander Brown ..
Ja desv. har jeg ikk fået fingre i andet so far...A hva jeg har læst mig frem til så er der en singel ude med: Acapella, Club, Radio & Instru. ? Men Har ikk kunnet opstøve den ;(
- The melody makes you one with your emotions, and the rhythm makes you believe in it ... We speak music!
hvis du vidste hvor mange gange jeg har ansøgt.... og der er aldrig kommet svar det kalder jeg hamrende uprof.
men trods det så kommer der jo en masse godt og ligeså meget der ikke er så godt derfra (kender en der modtager)