Herunder hører snak om koncerter, musikarrangementer og events. Holder du et arrangement, eller kender du til et arrangement som andre skal høre om, så post det i dette area.
Jeg overvejer at tage turen til kbh. Raw om lørdagen og polaris og polaris afterparty om søndagen.
Men ved ikke om jeg kan overskue at tage direkte fra ibiza til rave - jeg er gammel
DjMail skrev:Jeg overvejer at tage turen til kbh. Raw om lørdagen og polaris og polaris afterparty om søndagen.
Men ved ikke om jeg kan overskue at tage direkte fra ibiza til rave - jeg er gammel
Du kan jo bare ligge og tage en slapper - en kold vand og kølige vibes
Dada fucking Life we want, to serve you cookies with a smile... Lige musik for mig!
Well Moby spiller på Vega kl. 20.00 d.02. og efter dette spiller han til Stella Polaris efterfesten sammen med Groove armada.
Tror ikke at hverken Moby eller Groove Armada kommer til det egentlige Stella Polaris. Mere ved jeg ikke endnu da det er umuligt at få noget ud af de folk som ved noget!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Fairground skrev:Well Moby spiller på Vega kl. 20.00 d.02. og efter dette spiller han til Stella Polaris efterfesten sammen med Groove armada.
Tror ikke at hverken Moby eller Groove Armada kommer til det egentlige Stella Polaris. Mere ved jeg ikke endnu da det er umuligt at få noget ud af de folk som ved noget!
Er sgu lidt øv, især når man lige troede det hele blev lidt "større".
Men kan kun give dig ret i de informationer du siger der, men på hjemmesiden står de alle 3 bare under artist. Men kan godt være de bare får lidt omtale på den måde, og at det så kun er til afterparty de spiller
Dada fucking Life we want, to serve you cookies with a smile... Lige musik for mig!
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Stella Polaris Afterparty med Moby of Groove Armada er noget nær min bedste clubbing oplevelse til dato i København.
Vi sidder 4 fyre, og alle er klar på at smutte lynskarpt derfra, vi skal bare lige ned og mærke stemningen. Alle helt smadret efter et GENIALT RAW - men da vi endelig rammer (semi-ædru), svære at imponere.. Så bliver vi BLÆST bagover af den FEDESTE stemning. Fucking A - Moby leverede varen på det groveste... Til dem der kender ham, så sluttede han sit set af med Thousand, og det virkede end ikke mærkeligt, folk var helt oppe og ringe.
5/5 herfra!!!! (hvad der skete i parken tidligere ved jeg ikke, der plejede jeg min krop ved at ligge helt stille og drikke 3 L vand )
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
FrZ skrev:Stella Polaris Afterparty med Moby of Groove Armada er noget nær min bedste clubbing oplevelse til dato i København.
Vi sidder 4 fyre, og alle er klar på at smutte lynskarpt derfra, vi skal bare lige ned og mærke stemningen. Alle helt smadret efter et GENIALT RAW - men da vi endelig rammer (semi-ædru), svære at imponere.. Så bliver vi BLÆST bagover af den FEDESTE stemning. Fucking A - Moby leverede varen på det groveste... Til dem der kender ham, så sluttede han sit set af med Thousand, og det virkede end ikke mærkeligt, folk var helt oppe og ringe.
5/5 herfra!!!! (hvad der skete i parken tidligere ved jeg ikke, der plejede jeg min krop ved at ligge helt stille og drikke 3 L vand )
Hvis han spillede lige så vildt som på Space, Ibiza her sidste tirsdag så forstår jeg dig udemærket! FUCK han gav den smadder der. Lidt sjovt at se en mand der til daglig producerer musik som er meget stille, har en økologisk butik med sin kone og generelt er økofreak, til at spille det vildeste techno og stå og hænge udover pulten på Space - fantastisk!
det var vanvittigt, tror aldrig jeg har set rust så pakket før. Det blev dog lidt for presset til min smag, så søgte tilflugt i kælderen hvor lulu rouge og trentemøller rev folk rundt.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.