Jetset kvinde narkosigtet - hvem er hun ??
Redaktør: Moderators
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Jetset kvinde narkosigtet - hvem er hun ??
Læste lige denne artikel fra EB:
http://ekstrabladet.dk/112/article1201147.ece
Der står navnet har været fremme, havde 30.000 læsere allerede læst artiklen hvor navnet bliver nævnt.
Hvem er hun så??? Er der nogle som nåede og læse artiklen, eller er der andre steder hvor det evt. står?
man bliver nysgerrig når de slører hendes ansigt, og fortæller at navnet har været vist i et vidst tidsrum.
http://ekstrabladet.dk/112/article1201147.ece
Der står navnet har været fremme, havde 30.000 læsere allerede læst artiklen hvor navnet bliver nævnt.
Hvem er hun så??? Er der nogle som nåede og læse artiklen, eller er der andre steder hvor det evt. står?
man bliver nysgerrig når de slører hendes ansigt, og fortæller at navnet har været vist i et vidst tidsrum.
-
gentlemanfinn
- Geografisk sted: Østerbro
Re: Jetset kvinde narkosigtet - hvem er hun ??
også lige op til modeugen 
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
gentlemanfinn skrev:også lige op til modeugen
Ja hvem tror du skulle bruge det
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
http://ekstrabladet.dk/112/article1200981.ece
Smid dette link gemle web-archive.org eller noget andet der kan opfange caches... Så kommer artiklen frem
Teksten fra Google søgningen er således:
31. jul 2009 ... Jetsetteren og erhvervskvinden Rigmor Zobel er blevet anholdt i en sag om en større mængde narkotika.
Og havde du søgt på jetset kvinde anholdt narko på google havde du fået svaret.
Smid dette link gemle web-archive.org eller noget andet der kan opfange caches... Så kommer artiklen frem
Teksten fra Google søgningen er således:
31. jul 2009 ... Jetsetteren og erhvervskvinden Rigmor Zobel er blevet anholdt i en sag om en større mængde narkotika.
Og havde du søgt på jetset kvinde anholdt narko på google havde du fået svaret.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Hvem er hun? :s
(ja jeg ved godt jeg sikkert kan google hende - min komentar er mere en "whatever"-agtig kommentar. Aner ikke hvem, kvinden er)
(ja jeg ved godt jeg sikkert kan google hende - min komentar er mere en "whatever"-agtig kommentar. Aner ikke hvem, kvinden er)
Gift med tidligere Codan direktør eller noget i den stil
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
prøv med datter af Peter Zobel tidligere direktør i Codan Forsikring ellers tæt på Sig-Mund

mt^1 skrev:prøv med datter af Peter Zobel tidligere direktør i Codan Forsikring ellers tæt på Sig-Mund
Undskyld, tæt på
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Haha nu får alle de rige og kendte travlt med at finde coke til mode ugen