Så har man set det med også.. At blive bannet et sted, fordi en hvis UNA lyver og stjæler til højre og venstre
Mickey Gee / DJ UNA er på banen igen...
Redaktør: Moderators
Re: Mickey Gee / DJ UNA er på banen igen...
Må godt nok indrømme at jeg fik mig et godt grin, da jeg lige, for 2 minutter siden, fandt ud af at jeg er blevet bannet på Specific's chat..
Så har man set det med også.. At blive bannet et sted, fordi en hvis UNA lyver og stjæler til højre og venstre
..
Imponerende, at du opretter en bruger på et forum blot for at svine dets brugere til. *Klap* *Klap* *Klap*HamDerBeta skrev:imponerende at i sidder og er harme over at Una igen har rippet en eller anden dudes' ikke ophavsretsligt beskyttede bootleg/mashup.. som ikke engang er skide godt produceret til at starte med
og i umiddelbar forlængelse vælger i så at sidde og lege med fildeling![]()
i er sq søde børn!
Om det er skidt produceret eller ej, så tager han æren for noget andre mennesker har siddet og brugt tid på.
.. Men med den kommentar er det ret tydeligt at se du er en af hans fanboys.
BØH
-
wernermeyer
Skulle lige til at skrive det samme goa... Men det er så ikke nødvendigt nu. Tak for det.
-
HamDerBeta
at jeg er Una's fanboy?!? omg - lol 
den var sq ny
- jeg kender Mickey - har jeg gjort i et par år - har i årevis vidst han huggede og stjal med arme og ben - men så længe han ikke engang gider stjæle noget der er originalt og velproduceret er han vel ikke værd at bruge tid på 
den var sq ny
Tror du har misforstået noget - prøv et par briller...HamDerBeta skrev:imponerende at i sidder og er harme over at Una igen har rippet en eller anden dudes' ikke ophavsretsligt beskyttede bootleg/mashup.. som ikke engang er skide godt produceret til at starte med
i er sq søde børn!
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Prrh det sku dårlig stil.. Kender una personligt, dvs vi snakker ik mere.
Men det sku skidt...
Nu lagde jeg lige mærke til han ik er meget for give credits genrelt.
Nu har bare den holdning når jeg laver bootlegs osv, at jeg skriver kunstnere osv med..
http://www.facebook.com/video/video.php ... 430&ref=mf
Men ja hva sin holdning.
Men det sku skidt...
Nu lagde jeg lige mærke til han ik er meget for give credits genrelt.
Nu har bare den holdning når jeg laver bootlegs osv, at jeg skriver kunstnere osv med..
http://www.facebook.com/video/video.php ... 430&ref=mf
Men ja hva sin holdning.
// Bekker
-
HamDerBeta
igen! - det er ikke velproduceret på nogen måde - akkorderne er ostede som bare fanden? - der er jo vigtigere ting at være harme over 
Prøv nu de briller - ejeren af bootlegget er ikke sur... Det folk er harme over, er at drengen promoverer sig selv ved at tage æren for andres arbejde. Så er den ikke længere.HamDerBeta skrev:igen! - det er ikke velproduceret på nogen måde - akkorderne er ostede som bare fanden? - der er jo vigtigere ting at være harme over
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Igen? det ik pointen om det smart lavet eller ej?HamDerBeta skrev:igen! - det er ikke velproduceret på nogen måde - akkorderne er ostede som bare fanden? - der er jo vigtigere ting at være harme over
// Bekker
Åh hvor er du også kær at du lige har oprettet den her profil for at forsvare din ven. Eller er det dig selv med et andet alias?
Find du hellere andre ting at være harm over og bruge din tid på, end at støve et forum op hvor der bliver talt lidt grimt om dig/din ven, så du ligefrem gør dig den umage at oprette en profil for at forsvare ham. lol for helvede.
Find du hellere andre ting at være harm over og bruge din tid på, end at støve et forum op hvor der bliver talt lidt grimt om dig/din ven, så du ligefrem gør dig den umage at oprette en profil for at forsvare ham. lol for helvede.
Vi er nemlig rigtig søde, og så forstår vi også at sætte ting i kontekst. For ingen her taler om fildeling (dem er der rigeligt at emner af herinde, så du kan tage et kig. Søgefunktionen er i højre hjørne...). Vi taler om at tage æren for andres rettigheder. Når du nu efter sommerferien skal skrive din danske stil - jeg gætter på dig og Una går i omtrent samme folkeskoleklasse, og lad os nu bare lege det da vi jo er børn. I den danske stil skal du skrive en analyse og en fortolkning af bogen Folk og Røvere i Kardemomme By af Thorbjørn Egner. Du skriver en ok stil fyldt med egne opfattelser af hvordan bogen skal forstås. Du har dermed ikke delt bogen ud til andre, men fortalt om indholdet. Da I får stil tilbage finder du ud af din sidemand, den herlige og altid fornøjelige Mickey Gee, har været omkring kopirummet med din stil, og ændret navnet på forsiden.HamDerBeta skrev:imponerende at i sidder og er harme over at Una igen har rippet en eller anden dudes' ikke ophavsretsligt beskyttede bootleg/mashup.. som ikke engang er skide godt produceret til at starte med
i er sq søde børn!
I får begge meget opmærksomhed, da det er en god stil, mens Micky Gee er ved at sprænge sine bumser af glæde over at fortælle, hvor god han var til at lave arbejdet i Word, hvor meget han har læst og arbejdet med den bog.
Om 10 år bliver Una stor, men dagens gode gerning har han ikke bedrevet. Den bedste stil han nogle sinde har skrevet kommer fra dig, men der står jo hans navn på. Han har ved siden af et forlag, for noget skulle han lave, så hvorfor ikke udgive andres arbejde, da han ikke kan forfatte noget selv. Men så opdager han stilen i skuffe, udgiver det i en pixibog, sådan lidt uofficielt. Men han får lidt opmærksomhed, og han kan så igen få trukket lidt folk til sit forlag, til trods for han ikke aner noget om bøger. Ville du bare lade det gå ubemærket hen?
Una Klassens Klamme Dreng var plat, dårlig og ikke særlig intelligent. Desværre passer den bare bedre og bedre på fjolset. Vi griner lidt af ham. Fint nok han kan få nogle teenagetøsers opmærksomhed på andres bekostning. Det er der sgu så mange andre der gør. De fleste er bare modne nok til at indrømme, når de har lavet en fejl. Men det er jo egentlig meget sigende for både Una og resten af Specific. Der blev jo bitchet helt vanvittigt over manglende penge for et 10 sekunders "speak" til Klassens Klamme Dreng. Der var tale om ophavsret i lange baner, så måske du skulle tage den med Una selv? For det her handler langt fra om ophavsret, men om en mands grinagtige og barnlige færden.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
@ QrazyLeg - Well said & totally agree!
- The melody makes you one with your emotions, and the rhythm makes you believe in it ... We speak music!
QrazyLeg - den pizza kan vidst ikke skæres ud i mere præcise stykker! 
-
HamDerBeta
hah - imponerende så travlt i har med at sætte mig i bås med Una - det er vel den slags der sker når man opretter sig incognito
- er btw sjovt at se hvor mange af jer jeg har spillet på webradio med engang 
det her går ikke på at det er rigtigt hvad Una gør - for det er det overhovedet ikke - men at han fortsat gør det - og tydeligtvis er ligeglad med hvad i poster af fancy oneliners om folkeskoler osv herinde - jeg er personligt dybt involveret i den elektronise scene og der er grelle eksempler på diverse stunts lig hvad Una har lavet - men så længe det er amatør/venstrehånds arbejde kan man jo ikke gøre andet end at ryste på hovedet over fjolset - hvis man endelig skal stjæle så stjæl dog noget som er værd at stjæle
UNA bliver ikke større - da tiden har vist at at some point så komer de små præ-pubertetsbørn i puberteten - og bliver klar over hvad for noget lort UNA har lavet og så gider de ikke høre på ham mere - UNA er blottet for talent efter alle kunstens regler - og kan vitterligt ikke se at folk ser sig truet af ham - han er et veritabelt no-name på den danske scene - og at han ejer og driver en netradio og noget gaming er jo set før - og er ikke nogen garant for at han besidder hverken intellekt eller en basal forståelse for hvordan verden virker.
oh yeah - og et lillte hint til folk som ikke ved hvem jeg er - jeg er en af de få danskere der har gæstemixet hos både Tiésto og Above & Beyond
jeg har personligt intet at vinde ved at sidde på et forum sammen med en masse andre dudes der leger seje og pege fingre af Una - halvdelen af jer kender jeg ikke og den anden halvdel havde jeg dengang jeg kendte jer en fornemmelse af ikke ville udrette så meget mere - og somd et ser ud lige nu så har jeg nok ret
grunden til at jeg oprettede mig på dette forum var btw at jeg gennem min gode ven skal vi kalde ham MH blev klar over at der var endnu en tudetråd omkring Prinsesse Gee - men havde da ikke i min vildeste fantasi troet at folk ville kaste med sten når de selv bor i at glashus
tuttelu!
det her går ikke på at det er rigtigt hvad Una gør - for det er det overhovedet ikke - men at han fortsat gør det - og tydeligtvis er ligeglad med hvad i poster af fancy oneliners om folkeskoler osv herinde - jeg er personligt dybt involveret i den elektronise scene og der er grelle eksempler på diverse stunts lig hvad Una har lavet - men så længe det er amatør/venstrehånds arbejde kan man jo ikke gøre andet end at ryste på hovedet over fjolset - hvis man endelig skal stjæle så stjæl dog noget som er værd at stjæle
UNA bliver ikke større - da tiden har vist at at some point så komer de små præ-pubertetsbørn i puberteten - og bliver klar over hvad for noget lort UNA har lavet og så gider de ikke høre på ham mere - UNA er blottet for talent efter alle kunstens regler - og kan vitterligt ikke se at folk ser sig truet af ham - han er et veritabelt no-name på den danske scene - og at han ejer og driver en netradio og noget gaming er jo set før - og er ikke nogen garant for at han besidder hverken intellekt eller en basal forståelse for hvordan verden virker.
oh yeah - og et lillte hint til folk som ikke ved hvem jeg er - jeg er en af de få danskere der har gæstemixet hos både Tiésto og Above & Beyond
jeg har personligt intet at vinde ved at sidde på et forum sammen med en masse andre dudes der leger seje og pege fingre af Una - halvdelen af jer kender jeg ikke og den anden halvdel havde jeg dengang jeg kendte jer en fornemmelse af ikke ville udrette så meget mere - og somd et ser ud lige nu så har jeg nok ret
grunden til at jeg oprettede mig på dette forum var btw at jeg gennem min gode ven skal vi kalde ham MH blev klar over at der var endnu en tudetråd omkring Prinsesse Gee - men havde da ikke i min vildeste fantasi troet at folk ville kaste med sten når de selv bor i at glashus
tuttelu!
Dit sidste indlæg skal ses som et "jeg er meget bedre end jer alle sammen" indlæg?
Klap dig selv på skulderen...
Enig i din besked, der er åbenbart en som ikke tager og bruger brillerne og læser hvad der sker og så skulle vi da lige have en sang om hvor god han er i forhold til os andre. det noget skidt er det men er 100% enig i dit syn FrZFrZ skrev:Dit sidste indlæg skal ses som et "jeg er meget bedre end jer alle sammen" indlæg?
endnu et "Klap dig selv på skulderen" her fra.
wow Beta. Det er fint at du prøver at distancere sig dig fra UNA, men du lyder lige så selvglad og lige så stor lystløgner
Er det for pinligt at stå ved sine ord eller er det for ikke at blive opdaget i sine løgne at du gemmer dit rigtige navn.
-
stefanbabz
- Geografisk sted: Denmark
Fedt!!! jeg har været på Mc Donalds med Gabry Ponte ..HamDerBeta skrev:oh yeah - og et lillte hint til folk som ikke ved hvem jeg er - jeg er en af de få danskere der har gæstemixet hos både Tiésto og Above & Beyond![]()
im a sucker for house music
Folk kaster med sten fordi Unas opførsel (banning af brugere på en chat, manglende svar på henvendelser mm.) er kujonagtigt. Ingen herinde føler sig mere eller mindre hellige - for som du selv skriver er her fildeling i større eller mindre grad (der er også brugere, der er her af andre årsager). Men brugerne svarer, til forskel fra Una, tilbage på henvendelser.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
Nu handler det ikke om hvad der stjæles eller at nogle føler sig truet. Hvis du så ud over din lille næsetip, så ville du også fatte det. Hvad får dig til at oprette en profil herinde for øjensynligt at forsvare ham? Hvorfor gør du det, hvad får du ud af det? du siger selv du intet har at vinde ved det, så jeg står helt blank overfor dine intentioner.HamDerBeta skrev:hah - imponerende så travlt i har med at sætte mig i bås med Una - det er vel den slags der sker når man opretter sig incognito- er btw sjovt at se hvor mange af jer jeg har spillet på webradio med engang
tuttelu!
Jeg tror lige du skal prøve en betydningsordbog. At kaste med sten når man sev bor i et glashus betyder, at man klandrer nogen for noget, man selv har gjort forkert. Nævn mig én person herinde, udover Una, som har taget credit for en andens arbejde? Ud over dig selv....
Meget sigende nickname du har valgt dig i øvrigt, "beta"... Mig bekendt plejer du at gå under det foregående bogstav i det græske alfabet.
Og jeg synes det er lidt sjovt, at netop DU af alle mennesker kommer herind og taler til os om at kaste med sten, når det eneste du selv har udgivet er noget, Daniel Kandi har produceret.
Man skal ikke pisse folk op af ryggen, hvis man ikke kan tåle at blive våd selv.