Mickey Gee / DJ UNA er på banen igen...
Redaktør: Moderators
Re: Mickey Gee / DJ UNA er på banen igen...
hvorfor melder i ham ikke til coda? det ku være sjovt at høre ham forklare sig ud at et ulovligt bootleg som han ik engang selv har lavet
Vel af samme årsag som vi ikke melder dig til div. organisationer og foreninger.
Hvad ville vi få ud af det? DWR eller jeg har jo heller ikke rettighederne til bootlegget.. Så jeg kan ærligt talt ikke se hvad vi skulle gøre det for..sweebz skrev:hvorfor melder i ham ikke til coda? det ku være sjovt at høre ham forklare sig ud at et ulovligt bootleg som han ik engang selv har lavet
-
-=slimjay=-
- Kontakt:
UNA jokker på folk, så er den ikke så meget længere.han er ikke værd at bruge tid på !
tak til alle i dette indlæg jeg startede med at have en rigtig lorte dag og så læste jeg lige dette igen og nu er jeg i super godt humør TAK
de bootlegs "una" har lavet kan i ikke liste dem op for mig og så komme med det korrekte kunstere så kender jeg en af hans værter der gerne vil præsentere de rigtige navne i radioen i den bedste sendetid.....
de bootlegs "una" har lavet kan i ikke liste dem op for mig og så komme med det korrekte kunstere så kender jeg en af hans værter der gerne vil præsentere de rigtige navne i radioen i den bedste sendetid.....
hilsen
M.I.G.1
M.I.G.1
Jeg kender til følgende:
Christine Milton - Tilbage (DWR House Bootleg)
Christine Milton - Tilbage (DWR vs Chreddy's Rework)
Har også hørt om flere, men ka sq ikk huske titlerne.. Dog kan jeg, på http://www.djuna.dk/, se at der er to bootlegs mere:
DJ Una - The Black Pearl (Slem Version)
DJ Una - Alla Som Inte Dansar - Youtube siger at original titlen muligvis kan være Maskinen goes Low - Low on våltægtmænd (L&M bootleg)
Disse antager jeg også som stjålet..
Der er også DJ Una - Yo Yo, What A Domestic Rocket (Bootleg), og hvis jeg ikke husker forkert, så er det stjålet fra min gode ven DJ DK (eller er der noget jeg blander sammen her?)..
Christine Milton - Tilbage (DWR House Bootleg)
Christine Milton - Tilbage (DWR vs Chreddy's Rework)
Har også hørt om flere, men ka sq ikk huske titlerne.. Dog kan jeg, på http://www.djuna.dk/, se at der er to bootlegs mere:
DJ Una - The Black Pearl (Slem Version)
DJ Una - Alla Som Inte Dansar - Youtube siger at original titlen muligvis kan være Maskinen goes Low - Low on våltægtmænd (L&M bootleg)
Disse antager jeg også som stjålet..
Der er også DJ Una - Yo Yo, What A Domestic Rocket (Bootleg), og hvis jeg ikke husker forkert, så er det stjålet fra min gode ven DJ DK (eller er der noget jeg blander sammen her?)..
jo mere der bliver fundet ud af jo sjovere bliver det i radioen
så creddy1 hvis du kunne undersøge dette ville det være super
så creddy1 hvis du kunne undersøge dette ville det være super
hilsen
M.I.G.1
M.I.G.1
Hmm, ang. radio.. When/where? 
skal nok lige sige til men giver alle info videre til værten på specific som ikke er bleg for at sige sin mening og gerne kraftigt vil sige de rigtige kunsners navne.....
hilsen
M.I.G.1
M.I.G.1
Hmm er der ikke os noget "Alle Dansar Low (Linden Bootleg)" som UNA har "lånt"
- Eller er det mig der fucker rundt i noget? :p
- The melody makes you one with your emotions, and the rhythm makes you believe in it ... We speak music!
Den har jeg ikke stået for. Vi har fundet den på Youtube under navnet "L&M". Vi har intet bevis for, hvorvidt han selv har produceret bootleg'et eller andre har, men vi tror det.HAlleBy skrev:Hmm er der ikke os noget "Alle Dansar Low (Linden Bootleg)" som UNA har "lånt"
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Hmm; well så er det bare mig der tosser rundt i detdwr skrev:Den har jeg ikke stået for. Vi har fundet den på Youtube under navnet "L&M". Vi har intet bevis for, hvorvidt han selv har produceret bootleg'et eller andre har, men vi tror det.HAlleBy skrev:Hmm er der ikke os noget "Alle Dansar Low (Linden Bootleg)" som UNA har "lånt"
- The melody makes you one with your emotions, and the rhythm makes you believe in it ... We speak music!
lyder sku som en sjov ide det her
men lad vær med at skrive her hvornår det bliver gjort
så hellere rip det og smid det op, det kunne jo ske at der var en herinde som får sat en stopper for det 
>>Tjek musikken der snart udkommer her!<<
Du kan være med til at sætte alle de gode releasedatoer ind i kalenderen hvis du PM'er mig
Du kan være med til at sætte alle de gode releasedatoer ind i kalenderen hvis du PM'er mig
-
stefanbabz
- Geografisk sted: Denmark
Drengen er jo en idiot ud over alle grænser .. og ja Chreddy bootlegget med mohammed ali, joey moe osv er tyvstjålet fra Dennis :\
im a sucker for house music
Hvad med det nummer han spiller på sin hjemmeside? Kinkyfætter og i'm in miami bitch.
stefanbabz skrev:Drengen er jo en idiot ud over alle grænser .. og ja Chreddy bootlegget med mohammed ali, joey moe osv er tyvstjålet fra Dennis :\
Dennis? sorry er ikke lige på fornavn med alle herinde men jo jeg sørger for et radio rip snakkede med værten og han syntes også at man ikke gør sådan noget derfor vil han fremover præsentere de rigtige kunstnere så den der bootleg med mohammed joey osv kunne man få den? sådan værten kunne spille den?
hilsen
M.I.G.1
M.I.G.1
Dennis er = DJ DK ikk? 
- & det der Kinky in miami bitch det er sq da noget Kayn & Hawks (hvis ikke jeg husker forkert, igen
)
- & det der Kinky in miami bitch det er sq da noget Kayn & Hawks (hvis ikke jeg husker forkert, igen
-
Dj Dk
- Geografisk sted: der hvor jeg befinder mig nu
- Kontakt:
Jo Halleby, det er mig som er Dennis ... men Una er bare en idiot, spade, skovl whatever ? kært barn har mange navne ..
Mente det nokDj Dk skrev:Jo Halleby, det er mig som er Dennis ... men Una er bare en idiot, spade, skovl whatever ? kært barn har mange navne ..
- & mht. til resten, +1 :p