Dan Kanish - Vil du me hjem og knalde

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
Dan Kanish

Dan Kanish - Vil du me hjem og knalde

Indlæg af Dan Kanish »

Så er mit nye længe ventede track (for nogle) "Vil du med hjem og knalde" færdigt.. Det er fuld knald på hardance stilen og en dansk tekst som hurtigt sætter sig fast og du kan skråle med på der hjemme.. :P

http://www.megaupload.com/?d=A2FXFO0W
mt^1
Geografisk sted: Hos din Mor

Re: Dan Kanish - Vil du me hjem og knalde

Indlæg af mt^1 »

nyskabende !
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Dan Kanish

Indlæg af Dan Kanish »

Skal det forstås som ironisk eller?
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

I jylland er der helt sikkert nogle steriode smadrede fyre med tømrer-tribals ned af begge arme ved Tonny, Jimmy, Kenny etc. som sammen med deres tøs af en bruncreme indsmurt og klorin afbleget skøge som lystrer navnet Kiki eller Katja der i deres golf 3 med T. Hansen tuning i weekend mens de drak deres fra grænsen hentede lager af Cult shaker helt sikkert manglede den her sang!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
harald

Indlæg af harald »

For satan da det er bare hittet i 2009 eller noget! tror Fairground`s betegnelse beskriver ret godt den mening jeg os har om det, alt alt alt for tamt et nummer. jeg kan ikke se hvad folk ser i det der basshunter dance der.
Dj Dk
Geografisk sted: der hvor jeg befinder mig nu
Kontakt:

Indlæg af Dj Dk »

Det er heller ikke en sang som fanger min interesse på nogen måde
Dan Kanish

Indlæg af Dan Kanish »

Altså det skal også siges at det track slet slet ikk på nogen måde skal tages seriøst altså.. Det er skrevet i en brandert. og var bare et forsøg på at efterligne alt det andet (hør min platte danske tekst til et stykke tamt musik) shit for tiden.. Så skal ikk tages seriøst
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

og havde folk elsket tracket, så skulle det netop tages seriøst. Du behøver da ikke at gå i forsvarsposition og undskylde over tracket, når du selv er tilfreds med resultatet.

Der er masser af energi i tracket og det er da stemningsfyldt. Generelt synes jeg at det er okay lavet - men er desværre ikke lige min stil. At det ikke er min stil gør det ikke dårligt, for så vil Mozarts værker også være dårlige hvis ikke det var ens stil.

Som Mt1 så ironisk udtrykker, så er det ikke ret nyskabende og det autotune, eller hvad det hedder, som du har smidt hen over vokalen er voldtaget for groft igennem tiden.
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Dan Kanish

Indlæg af Dan Kanish »

Jeg går skam slet slet ikk i forsvars possition og havde folk skrevet de havde elsket det så havde jeg stadig understreget at det er et "for sjov" track.. For det er det.. Det er slet ikk min stil det der.. Skulle bare afprøves intet andet :)

Men tak for jeres feedback.. Og alle folk har deres mening jeg er selv tilfreds med tracket dog bliver vocalen indspillet om og der kommer noget vers på osv her snart og mindre autotune :) Alle de 12-15 årig er glade for tracket og nogle skal jo også lave noget til dem hehe andet end Hits for kids :P
mt^1

Indlæg af mt^1 »

Hvilken Titel til 12-15årige...
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Jeg tror godt at 12 årige ved hvad "knalde" betyder. Bare fordi de er unge, er de jo ikke dumme :)
Er sikker på det nok skal blive et hit i målgruppen. For os ældre er det måske lidt mere trægt med succes-potentialet :)
Billede
mt^1

Indlæg af mt^1 »

Muligt de ved hvad det betyder... men jeg udgiver heller ik' et nummer der hedder "ta min tissemand langt ned i halsen" med en målgruppe på 12-15år.. selv om de godt ved hvad det betyder.. tror jeg næppe det ryger på hit 4 kids 841 eller hvad de er kommet op på..

jeg synes det tæt på klamt og direkte ulækkert med sådan en titel når man tænker på målgruppen...
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
HAlleBy
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af HAlleBy »

Nårh så må en fra "målgruppen" da lige byde ind med noget. Som sagt hvis jeg er målgruppen så er det bad choice, eller det er i hvert fald ikk min kop te. Alt det der vocodede lalleglade dance, begynder sq at blive for meget (Julian - Sex med min ex) og lign. gøgl. Så mig fanger den desv. ikke. Jeg siger ikke dermed at tracket er direkte dårligt, fint sat op og go' energi, det fanger bare ikk lige mig .....

// HAlleBy!
- The melody makes you one with your emotions, and the rhythm makes you believe in it ... We speak music!
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

mt^1 skrev:Muligt de ved hvad det betyder... men jeg udgiver heller ik' et nummer der hedder "ta min tissemand langt ned i halsen" ...
Nu er der også en verden til forskel på "med hjem og knalde" og så "ta min tissemand i halsen"
- i hvert fald i min nordjyske bonderøvsterminologi..
Billede
Besvar