Ville høre nogle af jer her inde på CA, om i skulle kende en lidt konstruktiv, sjov og aktiverende leg, det er en 4. klasse (10-11 årige) som skal lege den, den skal var mellem 20-25min. og der må kun bruges redskaber, som forfindes i en skolegård eller klasselokale (;
Håber at der måske er nogle gode ting (;
Hjælp til første projekt på HTX (;!
Redaktør: Moderators
Hjælp til første projekt på HTX (;!
BetteMand Out..
Re: Hjælp til første projekt på HTX (;!
Er det ikke meningen I selv skal finde på en leg?
Men for inspirationens skyld kan jeg henvise hertil:
http://old.fdf.dk/Kerneudvalg.nsf/(Forside)/$first?open
(Du er nødt til at kopierer det ind i din browser før at det virker. Det er ikke nok at klikke på det)
Den har jeg brugt både under Motorisk Udviklings projekt for børnehave børn på 1. semester og Børn med Særlige forudsætninger projekt på 2. semester. Giver det ikke noget må du jo skrive igen
Men for inspirationens skyld kan jeg henvise hertil:
http://old.fdf.dk/Kerneudvalg.nsf/(Forside)/$first?open
(Du er nødt til at kopierer det ind i din browser før at det virker. Det er ikke nok at klikke på det)
Den har jeg brugt både under Motorisk Udviklings projekt for børnehave børn på 1. semester og Børn med Særlige forudsætninger projekt på 2. semester. Giver det ikke noget må du jo skrive igen
Dangerman, keep the bongos alive!!!
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Den sidde vil vi da kigge lidt på, evt bygge lidt mere på en leg eller så noget (;
Takker mange gange for hjælpen!:)
Takker mange gange for hjælpen!:)
BetteMand Out..
-
Crackdealer
- Geografisk sted: Kan ikke findes på google..
-Blindebuk på taget
-"Hvor meget lim kan du have i næsen?"
-Hinke på motorvejen
Mulighederne er mange...
-Hinke på motorvejen
Mulighederne er mange...
Schrødingers kat er død
Tror stadig jeg har rekorden på min gamle skole.. 2 ½ limstifteCrackdealer skrev:-Blindebuk på taget
-Hinke på motorvejen
Mulighederne er mange...