SMASH-UP!!!

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

MoeniaDj

SMASH-UP!!!

Indlæg af MoeniaDj »

Hej Folkens (:

Sad og rodede med et mash-up.. det udviklede sig i sidste ende til et smash-up mix!
Ville være super hvis i gad lytte en gang!
VÆR SØD at hører hele mixet!
Kontak mig, hvis mixet evt. er noget for dig.
Lad nu vær med at hente det på youtube. Bad kvali!!!

http://www.youtube.com/watch?v=Q_TJzX16 ... r_embedded

Evt. Flere Mash-ups: http://www.myspace.com/djmoenia
Blandt andet Alias Vs. Maskinen!
stonemeisteren
Geografisk sted: Næstved, Denmark
Kontakt:

Re: SMASH-UP!!!

Indlæg af stonemeisteren »

Hør det for saaatan !!
stonemeisteren
Kontakt:

Kom frisk folkens! ;) I hører det jo.. Stik ham lidt feedback!
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Selvom det er din kammerat, der har lavet det, så må du godt give folk lidt tid til at høre det. Du skriver kl. 9 på en hverdag og kl. 8 igen næste morgen. For mange mennesker giver det et vindue på under 3 timer til at have hørt det. Fald lidt ned - og måske i skulle skrive hvad det egentlig er I har lavet?
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
stonemeisteren
Kontakt:

dwr skrev:Selvom det er din kammerat, der har lavet det, så må du godt give folk lidt tid til at høre det. Du skriver kl. 9 på en hverdag og kl. 8 igen næste morgen. For mange mennesker giver det et vindue på under 3 timer til at have hørt det. Fald lidt ned - og måske i skulle skrive hvad det egentlig er I har lavet?

Så stik mig dog en advarsel ? Synes godt nok det tamt sagt ..
Jeg sagde bare folk skulle hører det og gjorder opmærksom på det eftersom der alligevel havde været 23 personer der havde læst indlægget uden nogen respons..
dynejonas

Indlæg af dynejonas »

Undskyld mig men tag da lige en slapper mester?
MoeniaDj

Indlæg af MoeniaDj »

Jeg plejer ikke at være den der deltager i diskussioner i diverse forummer. Men et eller andet sted synes jeg også det var "tamt" sagt.
Altså forstå mig ret, men, den kunne have været formuleret bedre!
Syntes det havde været fedt hvis der evt. havde været skrevet noget álla "Giv folk tid mester (:................" . det andet kan som sagt tolkes lidt negativt!

mvh. Patrick (:
harald

Indlæg af harald »

stonemeisteren skrev:Hør det for saaatan !!
når folk på den måde skrive indlæg på indlæg om man skal høre et bootleg så tænker jeg bare, fint jeg springer over sæt nu at folk ikke stikke feedback fordi det ikke er godt eller at de gider spilde tid på at give feedback.

i bund og grund lad da selv folk komme med meningen tror ikke det hjælpe at smide replys med udtalelser om man skal give feedback.

men ja bare min mening
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Det antal gange tråden er vist er ikke ligmed det antal gange, filen er hentet og lyttet til. Jeg vil gætte på at det her er 5. gang jeg er inde i tråden, og jeg har ikke hentet nummeret. Jeg er moderator, så jeg holder øje med hvad der foregår de forskellige steder, så derfor kan det blive til et par klik på tråden om dagen. Så kig hellere på antal downloads end på antal gange emnet er vist herinde.

Derudover synes jeg, at dwr holder en sober tone. Vi har en tommelfingerregel som siger, at man skal vente mindst 24 timer før man "bumper" et emne, hvilket selvfølgelig ikke er nemt at vide når man er ny, men som forholdsvis gammely medlem med 84 posts forventes det altså, at man kender denne guideline og at man også lige kan bruge sin sunde fornuft.
Billede
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

Ud over at det måske ikke var så smart at bumpe på den måde, syntes jeg at det er et generelt problem med feedback her i mixarea,
Jeg ville nødigt have at man skulle sige "tak" - for at få lov at se links, som det er nogle steder.

Ud over at ville dele mine projekter med jer, så uploader jeg også mine ting for at få kritik, og jeg syntes desværre der bliver færre kommentarer til de forskellige indlæg, i forhold til download tal.

Når det er sagt vil jeg sige at dit mix er ganske velproduceret, dog er jeg træt af nik og jay / nexus acapellaer, og så minder det en smule om noget James Kayn lavede for ikke ret lang tid siden. Jeg syntes du skulle prøve kræfter med nogle mindre brugte acapellaer og tracks, for dine evner rækker til det :) glæder mig til at høre mere fra dig ;)
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Kommer jeg med kritik til et nummer får jeg bare at vide jeg ta'r fejl - derfor er jeg stoppet med det.
BØH
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

goafreak skrev:Kommer jeg med kritik til et nummer får jeg bare at vide jeg ta'r fejl - derfor er jeg stoppet med det.
Det er jo så fordi "kunstneren" har et problem. hvilket der også bør rettes op på. jeg mener folk burde skrive om de bare vil dele det eller om de ønsker kritik. Super kedeligt det er kommet hertil.
MoeniaDj

Indlæg af MoeniaDj »

Der er noget om snakken, ja! (:
Selv er jeg ny herinde, så lurer i forskellige tråde herinde, om hvordan folk er, sprog, osv ! (:

Kloojve: Tak for Kritikken ! Tager jeg til mig! :D
- Ja, i know, nik & jay acapellaerne er brugte! Meget! og har selv brugt dem meget. Nogle gange er det bare svært at få fat i nye instrumentaler og acapellaer at arbejde med! Desværre ! Især hvis man har 1000 ideer!
-Men kommer bestemt med mere. Er på jagt efter nye ressourcer ! hehe :wink:

Mvh. Patrick Kølle
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Hvad er et smash-up ? i forhold til et mash-up ?
MoeniaDj

Indlæg af MoeniaDj »

DjMail:

I stedet for det er en instrumental og et acapella, så bare flere efter hinanden. Og oven i, hinanden! ;)
Smækket sammen! SMASH! Hehe :)

Mvh. Patrick Kølle
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Hehe ok.

Studsede bare over betegnelsen :)
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Generelt synes jeg mixet er fint nok. Der er ikke meget negativt at sige udover:
- Samples haltede nogle meget få gange. Ikke meget, men lidt. Specielt når du skifter tempo i mixet.
- Kliché. Rækken af nexus mixes er stort set uendelige efterhånden.

Positivt at sige er, at det er nogle rigtigt gode tracks du har sat sammen. De passer godt sammen og der er et godt flow.

3,5 ud af 5.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
MoeniaDj

Indlæg af MoeniaDj »

dwr:

tager det til mig!
Super (:
Der hvor den halter, blandt andet i joey Moe / On it, er rettet ! :D

Mvh. Patrick Kølle
Will
Chart Attack VIP

Indlæg af Will »

Vil bare lige sige, at jeg har været inde i tråden, uden at høre dette mix. Men har læst alt hvad i har skrevet... Gider personlig ikke at lytte til et mix på youtube eller myspace.
Hvis jeg kan lig en mix vil jeg have det i god kvalitet på min PC så jeg kan høre det igen og igen.. Så ingen grund til at lytte...
mig1
Geografisk sted: Sjælland

Indlæg af mig1 »

er det muligt at du smidder mixet op her på siden`??

det er da ganske ok skruet sammen det mix rigtig godt flow men ja nr er ved at være slidte

keep up!!
du får 4 stjerner i min bog
hilsen
M.I.G.1
Besvar