Hej alle,
Jeg har for første gang prøvet kræfter med et mash-up og vil meget gerne høre jeres meninger om det, positive som negative.
Tracks:
Estelle Feat. Kanye West - American Boy (Acapella)
Franz Ferdinand - Feeling Kind Of Anxious (Ulysses Dub)
Download:
http://www.speedyshare.com/133911580.html
Mvh
Niller
Estelle Feat. Kanye West Vs. Franz Ferdinand - Anxious Boy
Redaktør: Moderators
Der er nok lidt at arbejde med.
Din vocal er ikke beatmapped korrekt. Det ruinerer alt. Kan slet ikke kommentere andet for jeg kan slet ikke holde fokuset på andet, så at sige.
Prøv at beatmappe din vokal ved siden af originalen af nummeret, så du kan høre, hvornår de to følges ad. Et almindeligt nummer er trods alt ret nemt at beatmappe - specielt det her... Så kommer det også til at være nemmere at arbejde med vokalen.
God Fornøjelse.
Din vocal er ikke beatmapped korrekt. Det ruinerer alt. Kan slet ikke kommentere andet for jeg kan slet ikke holde fokuset på andet, så at sige.
Prøv at beatmappe din vokal ved siden af originalen af nummeret, så du kan høre, hvornår de to følges ad. Et almindeligt nummer er trods alt ret nemt at beatmappe - specielt det her... Så kommer det også til at være nemmere at arbejde med vokalen.
God Fornøjelse.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Re: Estelle Feat. Kanye West Vs. Franz Ferdinand - Anxious Boy
Er der ikke nok en der vil uploade American Boy Acapalla'en?? Jeg står virkelig virkelig og skal bruge den .. jeg garanterer et svedigt remix hvis jeg ellers bare kan få fat i en ornlig acapella af den sang ...
Re: Estelle Feat. Kanye West Vs. Franz Ferdinand - Anxious Boy
Den acapella snupper jeg da os lige xD
- The melody makes you one with your emotions, and the rhythm makes you believe in it ... We speak music!