MP3-Releaser - alternativ?

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
dwr
Moderator

MP3-Releaser - alternativ?

Indlæg af dwr »

Jeg ville lige forhøre mig blandt dem, der ved noget om det her. (Send mig bare en PM, hvis I godt vil slippe for at gøre det offentligt, så kan jeg bare sige jeg ikke har fået noget svar :p)
Jeg står og mangler en tagger/renamer/nfo-gen, da jeg prøver at organisere nogle af de ting jeg selv har rippet til eget forbrug, så det ser rimeligt organiseret/pænt ud og passer ind med, hvad jeg ellers har af releases.
I gamle dage brugte man jo Morgoth's MP3-releaser, hvilket iøvrigt var et genialt tool, men den har det med at fejle på min vista maskine, så det faldt mig ind om der er kommet nyere alternativer (offentligt eller i scenen) i løbet af de sidste 6-8 år.

Hvis I ved noget eller ligger inden med et program eller lignende info, så smid lige en pm eller læg et svar efter eget valg.

På forhånd tak,
dwr
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Re: MP3-Releaser - alternativ?

Indlæg af QrazyLeg »

Alternativt kan du prøve den version jeg har sat op til TotM. Det er godt nok Morgoth, men har endnu ikke fejlet på min eller fruens Vista.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

QrazyLeg skrev:Alternativt kan du prøve den version jeg har sat op til TotM. Det er godt nok Morgoth, men har endnu ikke fejlet på min eller fruens Vista.
Den tror jeg også lige jeg ska ha fingre i så - hvis den altså er til at finde (i TotM forummet).. ;)
Sidder dog på en Windows 7, men hva faen.. Hvis den virker på Vista, burde den også virke på Win7.. Håber jeg da i hvert fald på :)
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Jeg bruger også Morgoths og har tit tænkt på om der ikke var kommet et nyere alternativ. Min fejler nemlig også til sidst når den skal generere sfv, m3u og nfo. Men først EFTER at den har lavet releasen, så det gør nu ikke det store. Hos mig er det på min XP-installation.

Hvad er egentligt nyeste version af Morgoth?
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

3.2.0.2 fra september 2003.

Min fejler i opstarten. Den går i uendeligt loop ved opstart at naming engine.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Besvar