Hey CA'er!:D
Jeg hørte om et simulator spil, hvor man vist skal køre i trck, og stable osv (;
men fik ikke navnet, er det et nogen af jer kender?(;
Kunne være super nice!:D
God søndag til alle!:D
Truck-spil?
Redaktør: Moderators
Truck-spil?
BetteMand Out..
Re: Truck-spil?
Forklift Truck Simulator 2009

En anden gang kan google sikkert hjælpe dig
Må indrømme at jeg fik mig et lille grin da jeg læste "Forklift Truck Simulator 2009" titlen.. 
Så mangler de bare at lave Car Simulator, Bike Simulator og ikke mindst.. Walk Simulator.. Haha
Så mangler de bare at lave Car Simulator, Bike Simulator og ikke mindst.. Walk Simulator.. Haha
Der er sgu da mange af de smiulatorspil. Fly, helicopter, lastbil, og nogle ret realistiske F1- og rallyspil, som er så tæt på virkeligheden som teknisk muligt.
Walk-simulator siger du? Tja i mindre skala har man jo The Sims. Simcity-serien har altid været røvpopulært mht. at administrere en by.
Walk-simulator siger du? Tja i mindre skala har man jo The Sims. Simcity-serien har altid været røvpopulært mht. at administrere en by.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Vidste slet ikke at der findes så mange simulator spil.. Udover The Sims.. Hvad jeg kender til af den slags spil er: Flight Simulator, Train Simulator, The Sims og så heller ikke flere (eller jo, SimCity, hvis den hører under den kategori, hvilket den vel egentligt gør)..
Det siger nok også bare lidt om hvor lidt jeg egentligt spiller den slags spil..
(Generelt synes jeg at simulator spil ekstremt hurtigt bliver ekstremt kedelige, men det er jo bare min mening)
Det siger nok også bare lidt om hvor lidt jeg egentligt spiller den slags spil..
(Generelt synes jeg at simulator spil ekstremt hurtigt bliver ekstremt kedelige, men det er jo bare min mening)