Dj Zionite - Jump for the Music

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
Jabbokoko

Dj Zionite - Jump for the Music

Indlæg af Jabbokoko »

Hej, jeg ville gerne have lidt seriøs respons på et nyt track jeg har lavet.
Så hvis i har nogen kommentarer ville jeg være glad for at høre dem.

http://www.youtube.com/watch?v=WGKqdb1HqKg
dwr
Moderator

Re: Dj Zionite - Jump for the Music

Indlæg af dwr »

Synthen er for overdøvende.
Du mangler noget dybde i nummeret.
Synthen lyder lidt sjovt nogen steder, når du laver de hurtigere toneskifte. Kan ikke lige høre om det er fordi den ikke rammer på takten eller om det er fordi du stiger for mange toner op og ned på for kort tid.
Der mangler lidt afveksling i nummeret.
Den lyd du sampler i starten lyder lidt amatør-agtig. Den der bliver samplet henover beatet som kører færre og færre takter ad gangen.
Synthen passer ikke rigtigt med resten af tracket. Det er et forsøg på reggaeton-house og synthen lyder som noget taget ud af et eurodance track fra 90erne.

Har ikke så meget andet at sige om nummeret, fordi jeg ikke synes, det er et synderligt interessant nummer - tag det ikke personligt - det er trods alt en smagssag.

EDIT: Nu jeg lytter det igennem igen, så lyder klaveret i starten skræmmende meget som et lavpris keyboard - ligesom for "tyndt" i lyden.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Lokefar
Geografisk sted: Denmark

Re: Dj Zionite - Jump for the Music

Indlæg af Lokefar »

Har lige hørt det igennem...

Synes det er lidt kedeligt, det mangler dybde som dwr skriver og som dwr også skriver så er der et eller andet med synthen. I mine ører lyder det som om det er ude af takt nogle gange.
Udover det så synes jeg hverken nummeret er specielt ringe eller specielt godt, men det er ikke et nummer jeg ville sætte på igen.
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Besvar