Kjeldsen skrev:Tror i misforståre mig, er også helt fair da jeg ikke helt viste hvordan jeg skulle forklare mig selv
Men det som jeg prøvede at forklare var at min far hade hørt at man kunne få/købe/lave et kort som passede til boxen, og så kunne man få lavet et mindre lovligt kort så man gerne skulle kunne se viasat kanaler på boxer modtageren?
Hilsen Kjeldsen
Det ville kræve at Viasat programmerne rent faktisk udsendes på antenne nettet - og det gør de ikke.
Og hvis de gjorde, ville det være samme situation, som piratkort til parabolmodtageren.
Princippet er det samme antennen er blot en UHF antenne, og ikke en parabol.
Jeg har selv Boxer, og det virker fortrinligt.
Det er korrekt at der ingen kanaler er overhovedet, der sender pr0n.
Umiddelbart er Viasat´s aktuelle tilbud, det bedste lige nu.
Men Boxer har den fordel, at det er den enkelte modtager der bestemmer hvad der kan ses på
et hvilket som helst TV i huset - så længe der er en dekoder.
Det betyder i praksis, at hvor parabol modtageren bestemmer hvad der skal ses på alle apparater
tilsluttet husets antenne netværk, er det med Boxer, det enkelte TV der bestemmer - forudsat der er en mpeg2/4 dekoder, og en kortlæser.
Og så har de en lille genistreg.
Jeg har 3 unger, hvor der på 2 værelser er TV. De er begge med CAM - et kortlæser modul - indbygget.
Hos Boxer kan man få 2 ekstra kort til børneværlset, som kun åbner for de 4 børnekanaler de har:
Nickelodeon, Cartoon Network, og 2 Disney kanaler.
Hvor mange andre tager 200-300 kr./md for ekstra kort, koster børnekortet 45,- kr./md.